کد خبر: 06040188746
اخبار شرکت هابانک و بیمه

فصل جدید همکاری اتکایی ایران‌معین و دانشگاه علمی کاربردی سبا کلید خورد

با امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی میان شرکت بیمه اتکایی ایران معین و مرکز آموزش علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا، فصل جدید همکاری میان این دو مجموعه رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی بیمه اتکایی ایران‌معین، این تفاهم‌نامه که طبق آن ارتقاء سطح پرتفو در داخل و خارج از بازار سهام‌داری کارفرما، کمک به جذب کمی و کیفی متقاضیان همکاری با کارفرما، افزایش مهارت‌های فنی بیمه‌ای، بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغاتی هر دو طرف و تولید محتوای علمی، فنی و مهارتی در تمامی بخش‌های بیمه‌ای ملاک عمل قرار گرفته است، توسط سرپرست بیمه اتکایی ایران‌معین و رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا، به امضا رسید.

پیش برد اهداف سازمانی با ابزار دانش و مهارت

در حاشیه این رویداد مجتبی حیدری عضو هیأت مدیره و سرپرست بیمه اتکایی ایران‌معین با تاکید بر نقش دانش در پیش برد اهداف سازمانی اظهارداشت: زمانی می‌توان نیروی انسانی را به‌عنوان سرمایه سازمانی قلمداد کرد که از دانش، مهارت و انگیزه کافی در انجام مسئولیت برخوردار باشد، به‌خصوص در شرکت‌های بیمه به دلیل فروش خدمت، تبحر نیروی انسانی اهمیت بیشتری دارد.

وی کسب دانش و مهارت را با آموزش هدفمند میسر دانسته و افزود: آموزش نیروی انسانی نیازمند برنامه ریزی و هدفمندی است، در این فرایند نباید محدودیتی برای صرف هزینه، وقت و انرژی قائل شد.

 حیدری تخصصی بودن دانشگاه علمی کاربردی سبا را از جمله ملاک انتخاب این مجموعه برشمرده و گفت: برخلاف بیشتر دانشگاه‌ها که سرفصل های آموزشی با واقعیت صنایع همخوانی ندارد، در دانشگاه علمی کاربردی به خصوص دانشگاهی که بیمه را پوشش می‌دهد امر آموزش کاملا منطبق بر رویدادهای جاری صنعت بیمه بوده و از این رو علملیاتی و کاربردی است.

سرپرست بیمه اتکایی ایران معین با تقدیر از خدمات دانشگاهی بیمه ایران اظهار کرد: این شرکت بیمه‌ای به عنوان راهبر بازار، می‌تواند نقش مشاوره مدیریت در صنعت بیمه را عهده‌دار شود.

امروزه بسیاری از مؤسسات و شرکت‌های بیمه در تدوین استراژی کسب و کار، فناوری اطلاعات، بازاریابی و ساختار سازمانی سراغ مجموعه‌های بیمه‌ای می‌روند که بعضا با فضای کسب و کار آشنای چندانی ندارند.

وی تاکید داشت: به‌طور قطع فراهم نمودن بستر همکاری لازم میان اساتید دانشگاه و فعالان به روز این صنعت، خدمت بزرگی به خانواده بیمه خواهد بود.

آموزش؛ ناجی صنعت بیمه

در ادامه رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا نیز ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از توجه ویژه مدیران ارشد بیمه اتکایی ایران‌معین به امر آموزش گفت: درحال حاضر مهمترین مشکل صنعت بیمه و تنها راه‌حل آن آموزش است.

در گذشته اگر بحث از بحران آموزش بود امروز گرفتار فاجعه آموزش شده‌ایم. چرا باید درصد قابل توجهی از نمایندگان شبکه فروش به عنوان مهمترین رکن شرکت، تنها با چند محصول بیمه‌ای آن هم نه به‌طور کامل آشنا باشند.

حمید معینی صنعت بیمه را متکی بر نیروی انسانی ماهر عنوان کرده و افزود: این موضوع آنقدر اهمیت دارد که در صورت مسلح شدن نمایندگان به سلاح دانش، درآمد این صنعت حداقل ۵ برابر می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا