کد خبر: 240303162785
اخبار شرکت هافناوری اطلاعات و ارتباطات

فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان ایرانسل ویژه انتخابات

بسته اینترنت رایگان ۲۰ گیگا بایتی هدیه وزارت ارتباطات، برای استفاده در سکوهای منتخب داخلی همزمان با تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، برای مشترکان ایرانسلی در دسترس قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیرو ابلاغ تخصیص بسته رایگان اینترنت با حجم ۲۰ گیگابایت از سوی وزارت ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات به مشترکان تمام اپراتورها، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امکان فعال‌سازی این بسته را برای مشترکان خود فراهم کرد.

این بسته اینترنت رایگان با حجم ۲۰ گیگابایت، به منظور استفاده مشترکان در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ و برای استفاده در سکوهای منتخب داخلی اعلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شامل اپلیکیشن‌های لنز، ایتا، روبیکا، تلوبیون، ویراستی، سروش، گپ، آی‌گپ و بله در نظر گرفته شده است و با مدت یک ماه از شروع فعال‌سازی، قابل استفاده است.

مشترکان ایرانسل می‌توانند این بسته هدیه ۲۰ گیگابایتی را با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۵* فعال کنند و برای استفاده در اپلیکیشن‌های اعلام شده، از آن بهره‌مند شوند. این بسته برای هر مشترک، تنها یک بار و پس از دریافت پیامک تأیید فعال‌سازی بسته، قابل استفاده است.

پس از فعال‌سازی این بسته، در صورت استفاده مشترک از اپلیکیشن‌های فوق، حجم بسته ویژه انتخابات مصرف می‌شود و در صورت استفاده وی از سایر پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌ها، حجم بسته قبلی مشترک مصرف می‌شود.

جزییات مربوط به مقدار باقی‌مانده از حجم این بسته، در سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من قابل مشاهده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا