کد خبر: 21110068983
اخبار شرکت ها

قائم‌مقام دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع): روز راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس یوم الله است

قائم‌مقام دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت: راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس با عدم تبعیت از کفار جهاد کبیر است و یوم الله به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، آیت‌الله احمد احمدی تبار در بازدید از پالایشگاه ستاره خلیج فارس بیان کرد: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر یوم الله است و ما در تاریخ انقلاب اسلامی ایام‌الله‌ فراوانی را داریم.

وی در جمع مدیران این مجموعه عظیم نفتی کشور ادامه داد: روزی که ستاره خلیج فارس راه اندازی شد، خود یک یوم الله است و شما وظیفه دارید این یوم الله را که با اقدامات جهادی صورت گرفته است، معرفی کنید که خداوند چگونه به این نیروهای پرتلاش کشور عنایت کرد یوم الله دیگری را بیافرینند.

آیت‌الله احمدی اضافه کرد: در فرهنگ دینی ما مسئله جهاد فراوان مطرح شده است و مؤمنین با جهاد محک می‌خورند و صرف ایمان بدون جهاد، ارزش ویژه‌ای پیدا نمی‌کند.

وی ابراز کرد: در فرهنگ دینی ما یک جهاد اصغر داریم که همان جهاد با دشمنان خدا و کفار است و طبق فرموده پیامبر (ص) جهاد با نفس جهاد اکبر است.

قائم‌مقام دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) افزود: قرآن جهاد سومی را مطرح می‌کند که آن عدم تبعیت از کفار است و با این عدم تبعیت جهاد کبیر رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه در پالایشگاه ستاره خلیج فارس جهاد کبیر انجام شده است، اضافه کرد: با اقدامات جهادی در این پالایشگاه شما توانستید دشمنی که خواسته‌اش همواره این بوده که شما را به دنبال خود بکشاند را تبعیت نکنید، آن‌ها را کنار زدید و خداوند تبارک و تعالی به یاری شما آمد تا این مجموعه را راه اندازی کنید که این دستاورد یک پیام الهی است و خداوند این مسیر را گشود و در این راه به پیروزی دست یافتید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا