کد خبر: 23120074590
اخبار شرکت هابانک و بیمه

قابلیت شرکت صرافی توسعه تعاون برای پشتیبانی عملیات ارزی تعاونگران

مدیرعامل بانک توسعه تعاون قابلیت‌های شرکت صرافی توسعه تعاون را برای پشتیبانی عملیات ارزی تعاونگران تبیین کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌اله مهدیان در جلسه مجمع سالیانه شرکت صرافی توسعه تعاون اظهار کرد: این شرکت طی ده سال فعالیت، تأمین نیاز تعاونگران و مشتریان در حوزه عملیات ارزی را بر عهده داشته است و ماموریت این شرکت تابعه بانک، همسو با رسالت‌های اصلی بانک و با رویکرد توسعه‌ای و حمایت از جامعه هدف بوده است.

او افزود: رویکرد اصلی شرکت در بازار ارز معطوف به تخصیص ارز به فعالیت‌های تولیدی و تعاونی بوده است و صرافی به عنوان شرکتی وابسته به دولت، در چارچوب سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی و واحدهای نظارتی ایفای نقش می‌کند.

مهدیان خاطر نشان کرد: گسترش فعالیت صرافی و نقش‌آفرینی شرکت در بخش تعاون حائز اهمیت است و از این رو افزایش سرمایه این شرکت مطابق ضوابط قانونی در راس برنامه‌ها قرار دارد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون برگزاری به موقع و ارائه گزارش شفاف را مهم اعلام کرد و گفت: گزارش حسابرس و بازرس قانونی نشان‌دهنده این است که عملیات مالی شرکت مطابق ضوابط و استانداردهای حسابداری انجام شده و گزارش مالی نیز به صورت شفاف ارائه گردیده است.

او افزود: در جلسه مجمع علاوه بر بررسی و نظارت بر صورت‌های مالی، موضوع برنامه‌های پیشنهادی برای توسعه فعالیت نیز مهم است که در راس این برنامه‌ها تعامل با اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی و تبعیت از برنامه‌های معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارائه خدمات مناسب به جامعه تعاون است.

سیدباقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز در ادامه جلسه گفت: شرکت‌های تابعه بانک در مقایسه با یکدیگر رابطه هم‌افزایی دارند و فعالیت‌های مشترکی برای ارائه خدمات به بخش تعاون صورت گرفته است.

امیر هوشنگ عصارزاده، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تعامل شرکت صرافی با امور بین الملل بانک بسیار راهبردی و مهم است و تحقق اهداف و برنامه ها با تعامل دو سویه امکان‌پذیر است.

محمدجعفر ایرانی، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: این شرکت با در پیش‌گرفتن رویکرد حرفه‌ای در پی آن است تا علاوه بر انجام وظایف حرفه‌ای، به لحاظ کارنامه مالی نیز وضع مطلوبی کسب کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا