کد خبر: 17030031050
مجلس

قالیباف: ۱۸ هزار میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شد

رئیس مجلس با بیان اینکه بازدید از روستاها و مناطق محروم جزو اولویت‌های نظارت‌های میدانی است، گفت: ۱۸ هزار میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شد.

به گزارش تسنیم، محمدباقر قالیباف در ادامه نظارت میدانی در استان ایلام، ‌از سد خاکی کنجانچم و سامانه گرمسیری استان ایلام در شهرستان مهران بازدید کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه ‌اجرای این طرح هم می‌تواند به توسعه بخش کشاورزی کمک کند و هم به تامین آب شرب و استفاده در مصارف صنعتی منجر شود، افزود:‌ تلاش ما این است با اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار این طرح را در آینده نزدیک به بهره برداری برسانیم.

رئیس مجلس با بیان اینکه نظارت‌های میدانی از مناطق محروم از جمله ایلام باعث شد در مجلس یازدهم همواره اولویت ها با مناطق محروم باشد و در بودجه ۱۴۰۰ بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی و اشتغال زایی در روستاها پیش‌بینی شود‌.

قالیباف با بیان اینکه عمده مشکلات مناطق محروم موضوع آب، جاده، برق و اینترنت روستاهاست، تصریح کرد: اعتبارات خوبی در این زمینه‌ها تخصیص داده شد و امیدوارم بتوانیم در طول برنامه هفتم توسعه سروسامان درستی به روستاها با اولویت مناطق محروم بدهیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا