کد خبر: 2609999238
اخبار شرکت هادسته‌بندی نشده

قدردانی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از حمایت و تسهیل گری سازمان صمت خوزستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با هیات همراه از شرکت پتروشیمی بندرامام بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بندرامام،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان به همراه مدیران ارشد این سازمان در مجتمع پتروشیمی بندرامام حاضر و با حمیدرضا رستمی مدیرعامل و دیگر مدیران این شرکت دیدار کردند.

در ابتدای جلسه حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن عرض خیرمقدم گزارشی از تولید و پروژه های در دست اقدام و پیش روی شرکت و نیز جایگاه شرکت در صنعت پتروشیمی کشور و عملکرد آن در حوزه‌های مختلف ارائه کرد و در ادامه اظهار داشت :پشتیبانی و تامین مالی پروژه NGL3200 (پالایش گاز یادآوران خلیج فارس) که در جنوب حوزه نفتی جفیر و شمال حوزه یادآوران واقع شده، تماما با پتروشیمی بندرامام است و محصول آن به عنوان خوراک به واحدهای تولیدی پتروشیمی بندرامام ارسال خواهد شد.

در ادامه حمیدرضا رستمی فعالیت های پتروشیمی بندرامام در حوزه مسئولیت های اجتماعی را تشریح و خاطر نشان کرد : پتروشیمی بندرامام با ۲۶ درصد بیشترین قدرالسهم را در تامین منابع مالی شورای راهبردی منطقه دارد و همواره در تمامی حوادث طبیعی در منطقه نیز مشارکت همه جانبه داشته ‌و دارد.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پایان از تعامل سازنده و همراهی و تسهیل گری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان در جهت حمایت از تولید و همچنین در صدور پروانه بهره‌برداری و مجوزهای مرتبط تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه جلسه رئیس سازمان صمت استان خوزستان اظهار داشت: صنعت پتروشیمی بعنوان صنعتی پربازده ، در دوران تحریم های اقتصادی کمک شایانی به اقتصاد کشور در تامین ارز و تامین خوراک کارخانه های مختلف کرده و باعث شد بخش عمده تحریم های ظالمانه که با هدف محاصره اقتصادی اعمال شده‌اند بی اثر بماند.

امیر حسین نظری در ادامه افزود : سازمان صنعت ، معدن و تجارت همواره سیاست خود را در جهت کمک به تولید به ویژه در صنعت پتروشیمی کشور تدوین کرده و این سازمان در راستای توسعه صنعت پتروشیمی آمادگی کامل دارد.

رئیس سازمان صمت استان خوزستان از عملکرد تولید و خدمت رسانی پتروشیمی بندرامام در منطقه تقدیر کرد و خواستار گسترده شدن این اقدامات عام المنفعه شد.

در پایان مدیران صمت استان، از واحدهای تولیدی و پروژه‌های شرکت پتروشیمی بندرامام بازدید کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا