کد خبر: 02060198076
اخبار شرکت ها

قدردانی نماینده ولی فقیه از خدمات عام‌المنفعه نفت و گاز گچساران

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از خدمات عام المنفعه این شرکت قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در این دیدار مهرداد کاهکش، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه ۲۰ درصد نفت کل کشور از این شرکت تأمین می‌شود، گفت: تمامی نفتی که می‌خواهد از کشور صادر شود باید از طریق گره در منطقه شرکت بهره‌برداری گچساران عبور کند و هدایت‌گری این صادرات با همکاران ما در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است و همین اهمیت کار ما را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه وظایف سنگین ما از یک طرف نگرانی‌ها و دلهره‌ها را بیشتر کرده و از سوی دیگر مسئولیت‌ها را بر گردن ما بیشتر می‌کند، گفت: وسعت کار ما به‌اندازه ۳۵۰ در ۴۰۰ کیلومترمربع از فارس تا بوشهر و استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است که در بیابان و کوه و دشت و شهر و روستا تأسیسات ما پراکنده و سبب شده احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: حوزه مأموریت ما بسیار گسترده است و امیدواریم بتوانیم مطابق برنامه‌ریزی‌ها حداکثر تولید را داشته باشیم، همچنان که در حوزه گاز نیز بخش عمده گاز بیدبلند خلیج فارس و در زمینه تأمین خوراک پتروشیمی ماهشهر در رونق اقتصادی، تولید داخلی و صادرات، نقشی کلیدی داریم.

کاهکش بیان کرد: در کنار همه این مسئولیت‌ها وظیفه دیگر ما مسئولیت اجتماعی است که تاکنون تلاش‌های فراوانی در این زمینه صورت گرفته و به‌منظور پیشبرد هرچه بهتر امور در این حوزه کارگروهی تشکیل شده و مشغول فعالیت است.

وی با بیان اینکه عوارض خود را با خوش‌حسابی پرداخت کرده‌ایم، یادآور شد: بخش زیادی از پرداخت مالیات‌ها در استان به‌عهده شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بوده تا اینکه بار سنگینی را از روی دوش مردم برداریم و عمده بار استان را در حوزه مالیاتی، سبک کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه با بیان اینکه ۹۰ درصد نیروی حاضر در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بومی هستند، گفت: با همه توان در کنار مسئولان استانی برای توسعه استان گام برمی‌داریم.

کاهکش گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی میان استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد با نماینده محترم شهرستان و وزیر محترم نفت در مسئولیت اجتماعی برقرار شده و امید است که با این ارتباط بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم استان و شهرستان گچساران ارائه دهیم.

در ادامه آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نفت یکی از نعمت‌های بزرگ خداوندی برای ملت ایران است، تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تاکنون خدمات پرشماری را به مردم ارائه داده و در بحران‌ها همواره در کنار مسئولان استانی بوده که ما نیز به‌نوبه خود از این همراهی و همکاری قدردانی می‌کنیم.

وی خطاب به مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه وظیفه سخت و دشواری را بر عهده دارد و مجموعه وسیعی در وسعت ۳۰۰ در ۴۰۰ کیلومتر را مدیریت می‌کند، یادآور شد: مدیریت بر یک مجموعه ۷ هزار نفری، همچنین استخراج ۲۰ درصدی نفت کشور وظیفه سنگینی است که بر عهده شما گذاشته شده و حاکی از سختی کار شماست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لازم است در زمینه مسئولیت اجتماعی به حوزه فرهنگی توجه بیشتری شود، گفت: متأسفانه اکنون دشمن با تهاجم و شبیخون فرهنگی به جنگ مردم و جوانان آمده و باید بیشتر در این حوزه هزینه شود تا جوانان از تیرهای زهرآلود دشمنان در امان باشند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا