دلار: 268,700 تومان
یورو: 301,680 تومان
پوند انگلیس: 355,180 تومان
درهم امارات: 73,403 تومان
یوان چین: 40,270 تومان
دینار بحرین: 714,710 تومان
دینار کویت: 872,050 تومان
ریال عربستان: 71,868 تومان
دینار عراق: 178 تومان
لیر ترکیه: 5,470 تومان
ین ژاپن: 169,743 تومان
طلا 18 عیار: 26,658,700 تومان
انس طلا: 1,114,863,170 تومان
مثقال طلا: 115,004,000 تومان
طلا 24 عیار: 35,395,800 تومان
طلا دست دوم: 26,193,189 تومان
نقره 925: 512,623 تومان
سکه گرمی: 38,100,000 تومان
نیم سکه: 142,910,000 تومان
ربع سکه: 77,080,000 تومان
سکه بهار آزادی تک فروشی: 261,800,000 تومان
آلومینیوم: 589,850,000 تومان
مس: 2,562,998,360 تومان
سرب: 354,094,240 تومان
نیکل: 3,177,694,440 تومان
قلع: 14,513,293,100 تومان
روی: 660,773,000 تومان
گاز طبیعی: 506,892.1 تومان
بنزین: 557,189.7 تومان
نفت خام: 24,082,237.5 تومان
گازوییل: 396,359,369.9 تومان
نفت اپک: 29,390,406 تومان
دلار: 268,700 تومان
یورو: 301,680 تومان
پوند انگلیس: 355,180 تومان
درهم امارات: 73,403 تومان
یوان چین: 40,270 تومان
دینار بحرین: 714,710 تومان
دینار کویت: 872,050 تومان
ریال عربستان: 71,868 تومان
دینار عراق: 178 تومان
لیر ترکیه: 5,470 تومان
ین ژاپن: 169,743 تومان
طلا 18 عیار: 26,658,700 تومان
انس طلا: 1,114,863,170 تومان
مثقال طلا: 115,004,000 تومان
طلا 24 عیار: 35,395,800 تومان
طلا دست دوم: 26,193,189 تومان
نقره 925: 512,623 تومان
سکه گرمی: 38,100,000 تومان
نیم سکه: 142,910,000 تومان
ربع سکه: 77,080,000 تومان
سکه بهار آزادی تک فروشی: 261,800,000 تومان
آلومینیوم: 589,850,000 تومان
مس: 2,562,998,360 تومان
سرب: 354,094,240 تومان
نیکل: 3,177,694,440 تومان
قلع: 14,513,293,100 تومان
روی: 660,773,000 تومان
گاز طبیعی: 506,892.1 تومان
بنزین: 557,189.7 تومان
نفت خام: 24,082,237.5 تومان
گازوییل: 396,359,369.9 تومان
نفت اپک: 29,390,406 تومان
  کد خبر: 21030186157
دولتعدالت و رفاه اجتماعی

قدم آخر افزایش حقوق بازنشستگان برداشته شد

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیات وزیران درباره افزایش حقوق بازنشستگان را ابلاغ کرد. به این ترتیب این مصوبه از امروز اجرایی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیات وزیران درباره افزایش حداقل مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان را برای اجرا ابلاغ کرد.

ایرنا گزارش داد، هیات دولت در جلسه چهارم خرداد امسال، به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در اجرای مواد (۹۶) و (۱۱۱) قانون تامین اجتماعی مصوب ۱۳۵۴، افزایش مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان را تصویب کرد.

بر این اساس از اول فروردین امسال، حداقل مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان متناسب با سنوات پرداخت حق بیمه معادل حداقل حقوق موضوع مصوب ۱۹ اسفند سال گذشته شورای‌عالی کار بود.

برای سطوح بالاتر از حداقل مستمری نیز همانند بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشمولان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری موضوع بند (۴) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه امسال کل کشور افزایش می‌یابد.

آن‌دسته از مشمولان سطوح بالاتر که مجموع دریافتی ماهانه آنها پس از افزایش موضوع این بند کمتر از یک صد میلیون ریال باشد، این افزایش تا سقف مزبور به اضافه ۶ میلیون و پانصد هزار ریال خواهد بود.

همچنین بر اساس این مصوبه، کمک‌هزینه عائله‌مندی و اولاد تمامی مستمری بگیران واجد شرایط همانند بازنشستگان مدیریت خدمات کشوری افزایش می‌یابد.

دستگاه‌های اجرایی مشمول بند (۴) ماده (۶۸) قانون مصوب جلسه ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ هیات وزیران در خصوص افزایش حقوق مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان نیز پیش از این مشخص و طی نامه‌ای در ۱۸ خرداد امسال توسط محمد مخبر ابلاغ شده بودند.

عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا