کد خبر: 091101118808
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

قیمت انواع پژو در بازار؛ امروز ۹ بهمن ۱۴۰۱ /جدول

در این گزارش به بررسی قیمت انواع خودروی پژو در بازار کشور می‌پردازیم.

به گزارش ایبِنا، خودرو‌های پژو از محصولات پرفروش و پرطرفدار شرکت خودروسازی ایران‌خودرو هستند که با تنوع زیادی که دارند، توجه بسیاری از افرادی که قصد خرید خودرو دارند را به خود جلب می‌کند.

خودرو‌های ۲۰۶، ۲۰۷، پارس و ۴۰۵ از پرفروش‌ترین مدل‌های پژو در کشور است.

خودرو‌های پژو در کنار استحکام و طراحی زیبا، تنوع قیمتی و امکانات خوبی نیز دارند که همین ویژگی‌ها آن‌ها را به پرفروش‌ترین خودرو‌های کشور تبدیل کرده است.

خودروی ۲۰۶ که انواع مختلفی از آن در بازار کشور وجود دارد در محدوده قیمتی ۴۶۰ تا ۵۱۰ میلیون تومان در بازار قابل خریداری است که قیمت‌ها بر اساس مدل متفاوت است.

مدل ۱۴۰۱ تیپ ۲ این محصول در بازر خودروی کشور در محدوده قیمتی ۴۵۵ تا ۴۶۵ میلیون تومان قابل خریداری است. مدل ۱۴۰۱ تیپ ۳ پانوراما این محصول نیز قیمتی حدود ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

پژو پارس هم که پرفروش‌ترین خودروی کشور است در محدوده قیمتی ۵۲۰ میلیون تومان تا ۶۶۰ میلیون تومان در مدل‌های مختلف خرید و فروش می‌شود.

رصد بازار خودروی کشور نشان می‌دهد که در حال حاضر مدل ۱۴۰۱ پژو پارس TU۵-ELX با قیمت ۶۶۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت سایر خودرو‌های پژو در جدول زیر قابل مشاهده است. البته برخی از این خودرو‌ها دیگر تولید نمی‌شوند و قیمت درج شده مربوط به مدل‌های تولید شده در سال‌های گذشته است که سال تولید خودرو‌هایی که از خط تولید خارج شده‌اند در جدول ذکر شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا