کد خبر: 24020182215
بازارها و خدمات مالی

قیمت بیت کوین می تواند تا ۳۵ هزار دلار افزایش یابد؟

بسته شدن کندل روزانه بالای ۳۰۰۰۰ دلار می تواند نشانه ای از آماده شدن قیمت بیت کوین برای تثبیت باشد، اما معامله گران هشدار میدهند منتظر بازیابی “V شکل”برای بیت کوین نباشید.

اقتصاد آنلاین؛ آلت‌کوین‌ها دیروز با جهش قیمتی خود توانستند مقداری از ریزش شدید روز های قبل خود را جبران کنند، ریزش شدیدی که پس وحشت از فروپاشی استیبل کوین ترا و از دست دادن پیوند دلاری خود اتفاق افتاد اما معامله‌گران دوستدار ریسک به دنبال افزایش دارایی‌ها در پایین‌ترین سطح سالانه هستند از این ریزش ها استقبال کردند.

بیتکوین

علیرغم اصلاحات قابل توجهی که در هفته گذشته رخ داد، گاوهای بیت کوین (BTC) موفق شدند قیمت را به منطقه ۳۰۰۰۰ دلاری بازگردانند، سطحی که چندین بار در بازار صعودی ۲۰۲۱ از آن دفاع شده است.

در اینجا نگاهی داریم به آنچه که چندین تحلیلگر درباره چشم انداز بیت کوین می گویند.

ریزش بیشتر در انتظار است؟

بینشی از ذهن معامله گران مشتقات توسط پلتفرم تحلیل ارزهای دیجیتال Coinalyze ارائه شده است، که بیت کوین را برای قراردادهای دائمی BTC/USD در ByBit ارزیابی می کند.

بیت کوین

همانطور که در نیمه پایین نمودار بالا نشان داده شده است، علاقه به معامله شورت، که با رنگ قرمز نشان داده شده است، در طول رکود اخیر بازار افزایش یافته است که نشان می دهد معامله گران مشتقات انتظار کاهش بیشتری در کوتاه مدت دارند.

گابریل دودان، بنیانگذار کوین الایز گفت: ” احساسات در چند روز گذشته در مورد بازار رمزارز بسیار منفی بوده است، همانطور که در نسبت معامله های لانگ/شورت و فاندینگ ریت دیده می شود. انتظار ریزش بیشتر وجود دارد.”

بیت کوین در کوتاه‌مدت به ۳۵ هزار دلار میرسد؟

سقوط بیت کوین به ۲۵۴۰۰ دلار در ۱۲ می از این جهت قابل توجه بود که به زیر سطح ۲۸۶۰۰ دلار در ماه می ۲۰۲۱ رسید که به گفته دیوید لیفچیتز، مدیر ارشد سرمایه گذاری در ExoAlpha، «این آخرین حمایتی بود که برای بیت کوین وجود داشت».

از نظر لیفچیتز، جهش مشاهده شده در ۱۳ می قابل انتظار بود زیرا خبرهای بد زیادی از بین رفته بودند.

به گفته لیفچیتز ، بیت کوین در پایین ترین سطح خود از سال  ۲۰۲۱ رسیده است که به نظر می رسد یک نقطه ورود خوب باشد، اما معامله گران نباید انتظار داشته باشند که بازگشت به ۶۰۰۰۰ دلار یک شبه اتفاق بیفتد و در عوض باید به اهداف معتدل تری نظر داشته باشیم مانند هدف ۳۵۰۰۰ دلاری.

لیفچیتز گفت،

“شروع لانگ روی قیمت ۲۸.۵ هزار دلار

 حد ضرر در ۲۶.۵ هزار دلار

 حد سود در ناحیه ۳۴.۵ هزار دلاری

 ۶ هزار دلار صعود و نزول ۲ هزار دلاری

 نسبت برد / باخت= ۳/۱ که از نقطه نظر سرمایه گذاری، برای من قانع کننده به نظر می رسد.”

بهبودی V شکل بعید است

تحلیلگر بازار با نام مستعار توییتر رکت کاپیتال ، اطلاعاتی در مورد اینکه بیت کوین به چه چیزی نیاز دارد تا شتاب صعودی خود را به دست آورد، ارائه داد، او نمودار زیر را منتشر کرد و اشاره کرد که بیت کوین باید ۲۸۶۰۰ دلار را به عنوان پشتیبانی از قیمت برای رسیدن به ۳۲۰۰۰ دلار نگه دارد.

در حالی که “بسته شدن هفتگی زیر ناحیه سبز رنگ باعث نزول بیشتر خواهد بود.”

بیت کوین

در حالی که بسیاری از معامله گران خوش بین امیدوار به بهبودی سریع از این رکود اخیر هستند، رکت کاپیتال هشدار داد که “بر اساس استانداردهای تاریخ، بهبودی V شکل برای بیت کوین کمتر محتمل است.”

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا