کد خبر: 021102149740
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانی

قیمت خودرو امروز، ۲ بهمن ۱۴۰۲/ پراید با رشد ۴۵ میلیونی از کوییک گران‌تر شد!

قیمت خودرو امروز، دوشنبه، ۲ بهمن ۱۴۰۲، نوسان چندانی ندارد. اکثر خودروهای داخلی و مونتاژی افت‌وخیز جزئی نسبت به روز گذشته دارند و نمی‌توان تعبیر یکسانی از روند حرکتی آن‌ها داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، دوشنبه، ۲ بهمن ۱۴۰۲، افت‌وخیز محدودی دارد، اما از روند یکسانی تبعیت نمی‌کند.

از ابتدای هفته جاری علاوه‌ بر اینکه نرخ دلار در کانال‌های جدید بالا و پایین می‌شود، متقاضی چندانی هم نسبت به بازار عید سال گذشته به چشم نمی‌خورد که همین امر باعث شده میزان تغییرات نسبت به سال‌های گذشته کمتر باشد.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بازار روند کم‌تلاطمی نسبت به روزهای گذشته دارد.

پراید ۱۱۱ SE با مدل ۱۳۹۹ اقتصادی‌ترین خودروی حال حاضر بازار است که سرانجام پس از هفته‌ها ثبات قیمتی، ۴۵ میلیون تومان گران‌تر شد و به قیمت ۳۹۰ میلیون تومان رسید. به این ترتیب، خودروی اقتصادی و توقف تولیدخورده سایپا پنج میلیون تومان گران‌تر از کوییک ساده خرید و فروش می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که روز گذشته دو میلیون تومان گران‌تر شده بود، از ابتدای امروز پنج میلیون تومان افت قیمت دارد و با نرخ ۶۶۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های محبوب ایران‌خودروست که با افت ۹ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۶۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تارا اتوماتیک V2 نسخه پیشین این سدان لوکس ایرانی محسوب می‌شود. این خودرو ۱۹ میلیون تومان گران‌تر شد و به کانال ۹۰۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی از آغاز امروز، غالباً روند صعودی دارند.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی است که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو ۲۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با قیمت ۸۳۰ میلیون تومانی هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

فردا T5 یکی از کراس‌اوورهای مونتاژی بازار است که در هفته گذشته رشد قابل توجهی داشت. این خودرو از ابتدای امروز سقوط ۵۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و با یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو سدان مونتاژی شرکت مدیران خودرو به شمار می‌رود که از ابتدای روز ۲۰ میلیون تومان گران‌تر شده و به یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است.

کی‌ام‌سی J7 کراس‌اوور جدیدالورود شرکت کرمان موتور هم با رشد ۲۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

بازار خودرو به نسبت هفته‌های گذشته وضعیت آرام‌تری به خود گرفته است که می‌تواند به دلیل کاهش نوسان نرخ دلار در بازار آزاد و معامله آن در کانال ۵۳ هزار تومان باشد.

از روز گذشته موج جدیدی از خبر درمانی‌های دولتی در زمینه واردات خودرو آغاز شده که حاکی از سرعت گرفتن روند واردات دارد. این مورد هم می‌تواند باعث رکود بیشتر بازار خودرو شود، اما واقعیت این است تا زمانی که خودرو در حجم گسترده وارد و پلاک‌گذاری نشود نمی‌توان به هیچ یک از این اخبار بسنده کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا