کد خبر: 13020024950
بازارها و خدمات مالی

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی به ۲۱ هزار و ۸۰۲ هزار تومان رسید

قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی برای خرید به ۲۱ هزار و ۳۷۰ تومان و برای فروش به ۲۱ هزار و ۸۰۲ تومان رسید.

به گزارش مهر، قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ وارد کانال ۲۱ هزار تومانی شد و نرخ آن برای خرید به ۲۱ هزار و ۳۷۰ تومان و برای فروش به ۲۱ هزار و ۸۰۲ تومان رسید.

امروز همچنین قیمت هر اسکناس یورو برای خرید ۲۶ هزار و ۸۶ تومان و برای فروش ۲۶ هزار و ۶۱۳ تومان است.

قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟

اولین قیمت دلار در صرافی‌ملی، سامانه سنا، بازار متشکل ارزی کاهشی بود با این حال در بازار آزاد نرخ به دنبال معاملات پشت خطی شب گذشته به کانال ۲۲ هزار تومانی بازگشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، صبح روز شنبه اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۲ هزار و ۲۵۰ تومان گزارش شد. در ساعات پایانی معاملات روز گذشته کاری نیز نرخ این ارز ۲۲ هزار تومان برای فروش و ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان برای خرید بود.

صرافی ملی هم قیمت دلار را با با ۴۰ تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز قبل، ۲۱ هزار و ۸۰۲ تومان برای فروش و ۲۱ هزار و ۳۷۰ تومان برای خرید اعلام کرد.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی نیز با حدود ۴۰ تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت روز کاری گذشته، به ۲۱ هزار و ۵۸۶ تومان رسید.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا که پایان روز یک‌شنبه ۲۱ هزار و ۸۴۳ تومان بود، صبح امروز نیز۲۱ هزار و ۸۰۲ تومان اعلام شد.

همچنین آخرین نرخ اعلام شده برای معاملات در سامانه نیما تا این ساعت به ۲۱ هزار و ۹۷۵ تومان برای خرید و  ۲۲و ۷۹۴ تومان برای فروش رسیده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا