کد خبر: 131001115206
اقتصادبازار

قیمت سکه پارسیان امروز ۱۳ دی ۱۴۰۱

قیمت سکه پارسیان امروز سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ با اندکی افزایش همراه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز،‌ قیمت سکه پارسیان امروز با افزایش همراه بود.

قیمت سکه یک گرمی پارسیان در بازار طلا و سکه، ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان معامله می‌شود. طبق معاملات سکه پارسیان در بازار طلا و سکه، قیمت سکه‌های پارسیان امروز سه شنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱، نسبت به روز‌های گذشته افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

در معاملات امروز سکه نیم گرمی پارسیان با قیمت ۱ میلیون و ۱۰۸ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه گرمی امروز ۱۳ دی

قیمت سکه یک گرمی در بازار ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان است. سکه دو گرمی پارسیان هم با قیمت ۴ میلیون ۴۱۵ هزار تومان معامله می‌شود.

سکه یک و نیم گرمی پارسیان نیز با قیمت ۳ میلیون و ۳۱۵ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت دیگر اوزان سکه پارسیان در جدول زیر قابل مشاهده است. (قیمت‌ها به تومان است)

سکه به محدوده مقاومت نزدیک شد

معامله‌گران بازار در روزهای گذشته، محدوده ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را محدوده‌ مقاومتی برای سکه می‌دانستند. هم اکنون قیمت سکه امامی در حال نزدیکی به محدوده مذکور است.

دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱، قیمت سکه امامی با حدود ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت به نرخ ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی رسید. این قطعه از سکه روز گذشته در کانال ۱۹ میلیون تومانی معامله شد.

سکه بهار آزادی امروز بیشترین سهم افزایش قیمت را در خانواده خود داشت و با رشد بیش از ۵۰۰ هزار تومانی قیمت با نرخ ۱۹ میلیون و هشت هزار تومان در زمان نگارش این گزارش معامله شد.

نیم سکه امروز ۵۰۰ هزار تومان گران شد و به قیمت ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. ربع سکه نیز افزایش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت را پشت سر گذاشت و با نرخ ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی به قیمت ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید و ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

امروز قیمت طلا روند کاهشی داشت و هر مثقال طلا ۸ میلیون و ۱۶ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۸۴۹ هزار تومان شد.

طلای دست دوم نیز به قیمت یک میلیون و ۸۲۵ هزار تومان رسید.

حباب سکه امروز برخلاف روز گذشته افزایش داشت و بیشترین افزایش حباب مربوط به سکه بهار با بیش از ۶۰۰ تومان بود. سایر قطعات سکه نیز از ۵۰۰ تا ۱۰۰ هزار تومان افزایش حباب داشتند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا