کد خبر: 091202152947
بازاربازارها و خدمات مالی

قیمت عجیب تنقلات / چیپس ۱۱۰ هزار تومان شد!

در این گزارش به بررسی قیمت انواع تنقلات در بازار پرداخته ایم.

تنقلات انواع مختلفی دارند که در سبد غذایی ما ایرانیان نقش خود را به خوبی ایفا کرده است. دسته بندی انواع آن هم برای افراد بسیار جالب بوده و انواع رژیمی و سالم آن نیز در بازار موجود است.

این خوراکی های جذاب و خوشمزه، همه پسند هستند و کسی نیست که بگوید علاقه ای به هیچکدام از این خوراکی ها ندارد. پفک، چیپس، تخمه و پاستیل از انواع خوراکی های همه پسند هستند که در این میان، پاستیل ها قیمت بالایی دارند.

در بیشتر تولدهای خانوادگی و تولد برای کودکان، قطعا انواع پفک و چیپس را مشاهده کرده اید که به عنوان خوراکی های قبل از شام سرو می شوند. گفته می شود که حتی این چیپس و پفک ها هم بسته به مدل و طعم آن ها قیمت بالا و پایینی دارند.

پاستیل هم به همین شیوه قیمت گذاری می شود. به عنوان مثال، پاستیلی که کیفیت پایینی دارد در بسته بندی های ۱۶۰ گرمی با قیمت ۶۲ هزار تومان در سایت های فروش کالا به فروش می رسد و پاستیل هایی که کیفیت بسیار بالایی دارند در بسته بندی های ۷۰۰ گرمی با قیمت ۲۸۷ هزار تومان به فروش می رسند.

همچنین مدل هایی دیگر از پاستیل هستند که در بسته های یک کیلویی با قیمت ۳۴۸ هزار تومان به فروش می رسند.

به گزارش گسترش نیوز، تنقلات فقط در پاستیل خلاصه نمی شود و همانطور که گفته شد، انواع متفاوتی دارند که برای هر سلیقه ای مناسب است. در بیشتر دورهمی ها و میهمانی ها، تنقلات نقش پررنگی دارند و اصولا آنقدر زیاد خریداری می شوند که بخشی از آن دور ریخته می شود.

در این گزارش به بررسی قیمت انواع تنقلات در بازار پرداخته ایم. جدول زیر نشان می دهد که تنقلات های رایج در بازار با چه قیمتی فروخته می شوند.

جدول بالا نشان می دهد که اگر بخواهید برای یک مهمانی خانوادگی ساده، مقداری تنقلات تهیه کنید، هزینه ای بالا باید پرداخت کنید.

از سوی دیگر خوراکی هایی که برای سلامتی ضرر ندارند و اصولا از مغز میوه ها تهیه می شوند نیز قیمت بسیار بالایی دارند. با این حساب مصرف تنقلات برای خالی نشدن جیب، پیشنهاد نمی شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا