کد خبر: 011102149619
بازاربازارها و خدمات مالی

قیمت قارچ میلیونی شد / یک کیلو فقط ۲ میلیون ۵۵۰ هزار تومان!

در این گزارش به بررسی قیمت انواع قارچ پرداخته ایم.

قارچ را می توان یکی از مواد غذایی دانست که اصولا نقش مکمل غذایی را دارد و کم تر ب صورت تنها خورده می شود. البته قارچ کبابی طرفداران زیادی دارد که این مورد به صورت تکی هم خورده می شود.

اما درکل باید گفت که نقش قارچ در مواد غذایی، مکمل است و کنار سایر مواد غذایی خورده می شود.

قارچ خاصیت های زیادی دارد و البته انواع بسیاری هم دارد. یکی از خواص قارچ، پروتئین بالا است که به دلیل مفید بودن و پروتئین غنی، ورزشکاران بیشتر از این مادده غذایی و به صورت کبابی استفاده می کنند. قارچ را می توان در سوپ ریخت و یا در پیتزا و سایر غذا ها استفاده کرد.

به گزارش گسترش نیوز، با گشت کوتاهی در فضای مجازی، متوجه شدیم که قارچ ها انواع مختلف دارند که با قیمت های بالایی به فروش می رسند. البته این قیمت بالای آن ها به علت خاص بودن و البته خواص متفاوت آن است. یکی از انواع قارچ که توجه مارا به خود جلب کرد، قارچ یال شیر است که شکل ظاهری عجیبی دارد و با قیمت بالا به فروش می رسد.

هر ۱۰۰ گرم قارچ یال شیر را به قیمت ۳۲۰ هزار تومان می فروشند که این رقم فضایی به نظر می آید. در واقع این قارچ می تواند در زمره ی یک بمب انرژی به شمار بیاید که تمامی مواد و ویتامین ها و املاح معدنی ضروری و مفید را از تنه ی درختان و از خاک و نور خالص خورشید که در جنگل می تابد، کسب کرده است.

یکی دیگر از انواع قارچ ها که نظر مارا به خود جلب کرد قارچ شیتاکه است که رنگ سیاهی دارد. جالب است که بدانید هر ۱ کیلو از این قارچ سیاه رنگ، مبلغ ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قارچ های معمولی صدفی نیز، قیمت بالایی ندارند و تغییر چندانی نسبت به چند روز گذشته نکرده اند. قارچ صدفی در بسته بندی های ۱ کیلویی با قیمت ۱۱۳ هزار تومان به فروش می رسد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا