کد خبر: 24110069497
بازاربازارها و خدمات مالی

قیمت محصولات سایپا در بازار ۲۴ بهمن +جدول

ثبات قیمت در بازار خودروهای سایپا در حالی امروز ثبت شد که نرخ دلار در روزهای گذشته نوسان بسیاری داشت، با این حال بازار خودرو حفظ قیمت را به نوسان ترجیح داد.

انتظار برای اخبار جدید از دور جدید مذاکرات احیای برجام یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو ثبات و یا نوسان اندک قیمت در بازار را به آن نسبت می دهند و معتقدند در شرایط فعلی بازار در انتظار اخبار مذاکرات است.

از سوی دیگر نوسان اندک قیمت در بازار موجب شده تا فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید کنند که با توجه به اینکه بازار خودرو با نوسان قیمت گذاری می شود، اما عرضه و تقاضا در بازار همچنان در پایین حد خود قرار دارد و این امر موجب شده تا نه خریداری تمایلی برای عرضه در بازار داشته باشد و نه فروشنده وارد بازار شود.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها در بازار بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

براساس ارزیابی بازار امروز «ساینا» بدون تغییر قیمت در بازار ۱۹۴ میلیون تومان قیمت گذاری شد. در میان خانواده تیبا نیز رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» در بازار بدون تغییر در بازار ۱۸۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما قیمت «تیبا ۲ معمولی» بدون تغییر در بازار ۱۸۴ میلیونی قیمت خورد.

از سوی دیگر در میان خانواده کوییک نیز امروز «کوییکR بدون تغییر در بازار به ۱۹۸ میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی» هم در بازار ۱۹۴ میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است «شاهین» نیز امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار ۳۴۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

منبع: اقتصادنیوز

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا