کد خبر: 13129917857
دسته‌بندی نشده

لزوم ایجاد سازمان محیط زیست آدمیزاد

ما که مازان باشیم معتقدیم کلا باید این سازمان حفاظت از محیط زیست را منحل کنند.

لابد دلیلش را می خواهید بدانید، چشم! توضیح می دهم:

اولا؛ وقتی بارندگی نباشد خشکسالی می شود و وقتی باران و برف باشد سیل راه می افتد، یعنی محیط زیست کشور کلا حالت طبیعی خودش را حفظ کرده است و این همه نهاد عریض و طویل فقط به مصرف بودجه مشغولند ودرکنترل ومهارطبیعت کاری نمی کنند که نگران بهم خوردن محیط زیست باشیم. فقط مواظب باشید خودمان از تشنگی نمیریم و یا سیل نبردمان.

ثانیا؛ وقتی می توان کسی را که خودش در گذشته از بانیان بهم خوردن محیط زیست است می توان رییس ان باشد، یعنی سازمان حفاظت از محیط زیست  با مدیریت مخالف محیط زیست هم قابل اداره کردن است  و بود و نبودش یکسان است.

ثالثا ؛ اگر نگران چرنده و پرنده وحشی هستید، خیالتان راحت باشد ، مگس پشه و کک و ساس و موش که نسبت به  سمّ و امشی واکسینه هستند و به کار شان مشغولند ، گراز و گرگ و پلنگ وخرس وروباه و شغال هم هر از چندگاهی میایند ومرغ و خروس و دام و شبان روستاییان وعشایر را میل می فرمایند و زنده می مانند. وقتی هم که به رییس سابق سازمان می گوییم پارک های حفاظت شده درست کنید و حریم وحوش را مشخص کنید، می فرمایند : ما به حریم آنان تعرض کرده ایم و آنها حق دارند.

بنابراین بهتر است سازمانی برای حفاظت از محیط زیست آدم ها درست کنیم، چرا که وحوش حق خودشان را میدانند و بدان هم عمل می کنند ، اما انسان ها هستند که فعلا حقوق شهروندیشان بین دو قوه در کمای مطلق به سر می برد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا