کد خبر: 210502135109
آموزشروزنامهفناوری اطلاعات و ارتباطات

مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری سطح‌بندی می‌شوند

عصراقتصاد:  بنابر اعلام رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، در راستای ارتقای کیفیت و حمایت از مؤسسات پیشرو در عملکرد، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری سطح‌بندی می‌شوند.

جلسه هیات نظارت استان خراسان رضوی با حضور رازینی رئیس مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت علوم تحقیقات و فناوری، ضابط رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و رئیس هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان خراسان رضوی و اعضای این هیأت در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

روح‌الله رازینی در جمع اعضای هیأت نظارت و ارزیابی استان خراسان رضوی از سطح‌بندی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری خبر داد.

به گفته وی، همه موسسات آموزشی غیردولتی، موسسات پژوهشی و فناوری در صورت سطح‌بندی، از سیاست‌های حمایتی در راستای ارتقای عملکرد خود برخوردار خواهند شد.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم با اشاره به فلسفه سفر کیفیت در دوره فعلی، این سفر را کمکی برای ارتقای کیفیت حوزه‌های آموزش عالی دانست و از تبیین و ترسیم وجهه ایجابی و سازنده نظارت و ارزیابی در این سفرها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، در سفر کیفیت استان خراسان رضوی، جلسه هم‌اندیشی با اعضای هیأت نظارت و ارزیابی استان برگزار شد و اعضای هیأت در گفت‌وگو با رئیس مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دغدغه‌های خود و مسائل زیرنظام‌های مختلف در سطح استان سخن گفته و به ارائه راهکارهای سازنده در افق ارتقا کیفیت نظارت و ارزیابی پرداختند.

گفتنی است در این سفر، از دانشگاه فردوسی مشهد، پارک علم و فناوری، پژوهشکده علوم و صنایع غذایی و همچنین دانشگاه غیردولتی – غیرانتفاعی سجاد بازدید به‌عمل آمد و ضمن گفت‌وگو با اعضای هر یک از این موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری در موضوع چالش‌های عملکردی هر زیر نظام بحث و تبادل نظر انجام شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا