کد خبر: 240502135462
روزنامهعصر انقراض (طنز)

ما هنوز زنده‌ایم

مخبر: «تورم رو به کاهش است. تا پایان سال نشان خواهیم داد که چطور اقتصاد را اداره کرده‌ایم.»

راضیه حسینی

واقعاً لازم نیست تا پایان سال صبر کنیم. همین الان هم کاملاً مشخص است که چطور اقتصاد را اداره کرده‌اید.  اصلاً چرا شما زحمت بکشید؟ ما خودمان با ذکر مثال، نمایش روی نمودار، به صورت تصویری، سه بعدی، پنج بعدی و… به شما نشان خواهیم داد چقدر در اداره‌ی اقتصاد موفق بوده‌اید.

تورم طوری کاهش پیدا کرده است که ما مردم بسیار ریز می‌بینیم و گاهی اصلاً آن را نمی‌بینیم. در واقع دیگر بالا و پایین رفتن‌ها و جنگولک‌بازی‌هایش برای ما کوچک‌ترین اهمیتی ندارد. شما طوری توانسته‌اید تورم را ادب کنید که دیگر هرچقدر هم بگوید پایین رفتم، بالا آمدم به حرف‌هایش اهمیتی نمی‌دهیم.

نمی‌دانیم چرا  می‌خواهید تا پایان سال صبر کنید؟ شما برای ما ثابت‌شده‌اید. اصلاً چیزی نگویید هم نتیجه‌ی زحمات‌تان را هر روز و هرساعت به طور کاملاً محسوس و ویژه درک می‌کنیم. صبح به صبح با دعا به جان مسئولان و آرزوی بهترین‌ها برای تک تک‌شان زندگی را شروع می‌کنیم.

با هر بار رفتن به فروشگاه و دیدن قیمت‌ها گل از گل‌مان می‌شکفد و باز هم دست به دعا برمی‌داریم. شب‌ها هم وقتی از شدت فکر و خیال برای پرداخت قسط وبدهی خواب‌مان نمی‌برد بلند می‌شویم و برای تمامی اجداد مسئولان، تا هفت پشت، دعا می‌کنیم.

هر روز برای برخی از ما پایان سال است و زمان نشان دادن موفقیت‌های‌تان، نه‌تنها در زمینه‌ی اقتصاد، بلکه در همه‌ی جنبه‌های دیگر زندگی، از اجتماعی، تا محیط‌ زیستی. به نظرتان هدفی مانده که بهش نرسیده باشید؟

قله‌ای مانده که فتح نکرده باشید؟ از نظر تأمین مایحتاج ضروری مردم که نقطه‌ی هدف‌گذاری شده را منفجر کرده‌اید. شما موفق شدید تا کنون آب برخی از استان‌های کشور را حفظ کنید.

ما هنوز هم برق داریم، اینترنت قطع نشده و کار می‌کند. خط مرزی با افغانستان از وسط تهران نگذشته است، هنوز می‌توانیم در برخی شهرها نفس بکشیم.

 ماهنوز زنده‌ایم  و از شما به شدت ممنونیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا