کد خبر: 01119913028
بانک و بیمه

محصولات ویژه بانک سامان برای تأمین داروی کشور

بانک سامان باهدف حفظ و تأمین امنیت داروی کشور، محصولات ویژه‌ای را برای شرکت‌های فعال در صنعت داروی کشور ارائه می‌دهد.

به گزارش سامان رسانه، با توجه به اهمیت حوزه دارو در تأمین سلامت اقشار مختلف جامعه، بخش دارو همواره به‌عنوان بخش استراتژیک در بانک سامان موردتوجه بوده و این بانک در سال‌های گذشته با عمده شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه‌های تولید، توزیع و واردات دارو همکاری داشته است. این همکاری باعث شده تا بانک سامان، شناخت بهتری از زنجیره ارزش صنعت دارو در کشور کسب و محصولات متناسبی را برای مشتریان خود فراهم کند.

بر این اساس در حوزه تولید دارو، گستره محصولات مشتریان ما، شامل مواد اولیه و محصولات نهایی می‌شود. تولیدکنندگان دارو عموماً از خدمات تأمین سرمایه در گردش و تأمین مالی بانک سامان برای واردات مواد اولیه، قطعات خطوط تولید و … استفاده می‌کنند. همچنین در حوزه طرح‌های ایجادی و توسعه‌ای، به‌منظور واردات ماشین‌آلات خطوط تولید این صنعت، بانک سامان مشتریان خود را نسبت به پرداخت تسهیلات یا تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، در قالب تسهیلات بلند‌مدت اقدام می‌کند.

همچنین در حوزه توزیع دارو، توزیع‌کنندگان بیش از هر چیز از خدمات بانک سامان در حوزه تأمین مالی به‌صورت غیرمستقیم و با بهره‌گیری از طرح پیوند بانک سامان استفاده می‌کنند و با استفاده از این طرح از مزایای آن همچون حذف چک‌های مدت‌دار از کسب‌وکارها و جانشین کردن تسهیلات بانکی و سهولت در تسویه مدت‌دار با طرف‌های تجاری بهره‌مند می‌شوند.

در کنار تمامی این‌ها در حوزه واردات دارو، بیشترین حجم واردات داروی ساخته‌شده، مواد اولیه و تجهیزات پزشکی به ایران از مبدأ اروپا انجام می‌شود. با توجه به نوسانات نرخ و دسترسی به ارز و اثر آن بر کسب‌وکار واردکنندگان، سعی بانک سامان بر آن بوده تا با استفاده از کانال‌های پرداخت بین‌المللی مناسب، خدمات مالی خود را با بالاترین سرعت ممکن به واردکنندگان دارو ارائه کند.

بر این اساس، بانک سامان خدمات خود را برای فعالان این صنعت در قالب تأمین مالی، اعتباری، ارزی و خدمات پایه بانکی و سایر خدمات نوین بانکی سازمان‌دهی کرده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات قابل‌ارائه به فعالان صنایع دارویی می‌توانند به صفحه اختصاصی این صنعت در سایت بانک سامان مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۲۳۰۹۵۶۱۲ تماس بگیرند.

موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری

اتاق بازرگانی ایران، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال ۹۹ را به بانک سامان اهدا کرد.

به گزارش سامان رسانه، اتاق بازرگانی ایران، پس از ارزیابی کیفی شاخص‌های مدیریت شکایات، بهاء خدمات، سطح رضایتمندی، برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری و برخورد متعهدانه مشتری نسبت به سازمان، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال ۹۹ را به بانک سامان اهدا کرد.

گفتنی است، در سال گذشته نیز، بانک سامان توانسته بود رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان را از استانداری تهران کسب کند.

خدمات تیم اختصاصی بانک سامان به فعالان حوزه فناوری اطلاعات

بانک سامان با اختصاص یک تیم بانکداری اختصاصی، اقدام به ارائه خدمات بانکی به فعالان حوزه فناوری اطلاعات است.

به گزارش سامان رسانه، بانک سامان باهدف حمایت از فعالان حوزه فناوری اطلاعات اقدام به ارائه خدمات به فعالان صنعت فناوری اطلاعات به‌منظور تأمین سرمایه در گردش و همچنین تأمین مالی برای واردات قطعات و تجهیزات فنی همچون storage و سرور، فراهم کردن بستر اینترنتی و همچنین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، کرده است.

همچنین این گروه از مشتریان می‌توانند از خدمات مشاوره تخصصی این بانک درزمینهٔ راهکارهای موجود برای دریافت و پرداخت‌های ارزی بهره ببرند. مشتریان بانک سامان در حوزه فناوری اطلاعات که در حوزه تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار فعال هستند، همچنین به‌طور عمده از تسهیلات سرمایه در گردش و تأمین مالی برای خرید ارز به‌منظور واردات تجهیزات به‌صورت یکجا به‌منظور پوشش ریسک ناشی از نوسان نرخ ارز، صدور انواع ضمانت‌نامه بابت قراردادهای منعقده و خدمات ارزی در حوزه پرداخت‌های بین‌المللی استفاده می‌کنند.

بر این اساس، بانک سامان خدمات خود را برای فعالان این صنعت در قالب تأمین مالی، اعتباری، ارزی و خدمات پایه بانکی و سایر خدمات نوین بانکی سازمان‌دهی کرده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات قابل‌ارائه به فعالان صنعت فناوری اطلاعات می‌توانند به صفحه اختصاصی این صنعت در سایت بانک سامان مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۰۰۵۹۹۹۵۴ تماس بگیرند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا