کد خبر: 03010175368
اخبار شرکت ها

مدیران ارشد گل گهر به دیدار کارگران خطوط تولید رفتند

جمعی از مدیران ارشد گل گهر در اولین روز از سال جدید با حضور در محل مجتمع گل‌گهر به دیدار کارکنان و‌کارگران‌پرتلاش در معادن و خطوط تولید رفتند.

در این دیدار که مدیر مجتمع و جمعی از معاونین و مدیران شرکت حضور داشتند، در ابتدا با حضور در محل قبور مطهر شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و سپس با حضور در خطوط تولید شرکت، فرارسیدن سال جدید را به کارکنان و کارگران پرتلاش مجموعه تبریک گفتند و با اهدا گل از زحمات، همت و تلاش آن‌ها در دستیابی به اهداف شرکت به‌ویژه در حوزه تولید در سال گذشته تقدیر و تشکر کردند.

پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به‌مناسبت آغاز سال جدید

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نوروز فرصتی برای بازنگری و بهبود مسیر زندگی فردی و اجتماعی است.

بهره‌برداری شایسته‌تر از نعمت‌های الهی، تقویت روحیه دیگرخواهی و گرامی‌داشتن دوباره ارزش‌ها و آغاز مسیر تازه نیل به آرمان‌های عالی با نوروز جانی دوباره می‌گیرد.

در سال گذشته تلاشگران عرصه صنعت و معدن همچون سال‌های پیش با تمام وجود، همه توان خود را در راه خدمت‌رسانی به کشور ارائه کردند.

اکنون در آستانه سال ۱۴۰۱ و آغاز قرنی جدید با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری جهت تحقق شعار سال “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” تمام توان خود را به کار خواهیم بست و با همفکری در مسیر اهداف ترسیم شده در سند چشم‌انداز شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، نسبت به اجرای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کوشش فراوان و مستمر در اجرا و بهره‌برداری از طرح‌های در دست اقدام، تلاش خواهیم کرد.

اینجانب زحمات بی‌شائبه همه همکارانم در مجموعه بزرگ معدنی و صنعتی گل‌گهر را ارج می‌نهم و ضمن تبریک عید سعید باستانی نوروز از خداوند بزرگ سالی پر برکت و همراه با موفقیت بیشتر را برای همگان آرزومندم.

ایمان عتیقی، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا