کد خبر: 13120072508
اخبار شرکت هابانک و بیمه

مدیرعامل: باجه‌های بانکی روستایی یکی از پتانسیل‌های بی‌نظیر پست‌بانک است

مدیرعامل پست‌بانک در سومین جلسه معین استان‌ها وجود باجه‌های بانکی روستایی را یکی از پتانسیل‌های بی‌نظیر پست‌بانک ایران در سیستم بانکی کشور اعلام کرد و گفت که باید با مدیریت صحیح میزان خطاهای این باجه‌ها را به حداقل برسانیم تا بتوانیم همواره از این پتانسیل استفاده کنیم.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک، بهزاد شیری، با بیان اینکه این ششمین سالی است که سامانه بنکو را برای رفع نواقص و مشکلات با اطلاع قبلی به شعب و باجه‌های بانکی روستایی به‌روز می‌کنیم و یکی از استان‌های منظم در دریافت نسخه به روز بنکو، مدیریت شعب استان فارس بود که ۸۵درصد شعب و باجه‌های بانکی روستایی آن نسخه جدید را دریافت کردند، گفت: مدیران و روسای شعب باید با باجه‌ها هماهنگ باشند که ۹۹درصد کاربران نسخه جدید را بارگیری کنند تا در این برهه که تا پایان سال زمان زیادی باقی نمانده است، کمترین مشکلات را در سیستم بانک داشته باشیم.

او با بیان روش‌های وصول مطالبات بانک، تصریح کرد: وصول مطالبات باید در مقابل عوامل انگیزشی اتفاق بیفتد و اگر نفع شخصی را با نفع سازمانی گره نزنیم، حرکت ما در این مسیر پایدار نخواهد بود.

شیری با تاکید بر اینکه در پایان هر سال، بسته‌هایی را برای معیشت همکاران معرفی می‌کنیم که به طور همزمان همکاران و سهامداران را مدنظر قرار می‌دهد تصریح کرد: من به عنوان مدیرعامل بانک از انرژی همکاران در طول سال برای کارکردن انرژی می‌گیرم و هر چی شما انرژی بیشتری داشته باشید من برای کار و تلاش بیشتر تشویق می‌شوم و خستگی را حس نمی‌کنم.

بالاترین مقام اجرایی بانک با بیان اینکه حل برخی مسائل به گذشت زمان احتیاج دارد و باید فرصت بدهیم که زمان آنها را برطرف کند، تصریح کرد: چه کسی تصور می‌کرد طی سه سال پست‌بانک در مدیریت نقدینگی، مطالبات و وضع سرمایه به جایگاه کنونی برسد. برنامه‌ریزی، تلاش و صرف زمان موجب این تغییرات شد و فرصت ریل گذاری در مسیر درست را به ما داد.

او در پایان با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات باید پیشنهادهای دارای محمل قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: ما هیچ موضوع پنهانی در بانک نداریم و به عبارتی در اتاق شیشه‌ای و شفاف قرار داریم و همه امور بانک مطابق ضوابط و مقررات پیش می‌رود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا