کد خبر: 080602136825
اخبار شرکت هابانک و بیمه

مدیرعامل بانک مسکن در آیین افتتاح پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان: این مردم شایسته بهترین‌ها هستند

مدیرعامل بانک مسکن در آیین افتتاح پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان گفت: بانک مسکن و شرکت‌های تابعه برای توسعه شهرها و آبادانی ایران اسلامی خدمت می‌کنند چرا که مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در نخستین سفر خود به استان سیستان و بلوچستان با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه مسکونی بهارستان زاهدان در هفته دولت، آن را خاطره‌ای ماندگار خواند.

وی ضمن تبریک به سردار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، از تلاش‌ها و پیگیری‌های دلسوزانه وی، همچنین زحمات مدیران کل راه و شهرسازی استان و شهردار زاهدان تقدیر کرد.

مدیرعامل بانک مسکن شور و اشتیاق مردم شریف استان برای سازندگی استان و همراهی با تیم فنی و مهندسی و دست اندرکاران پروژه را مسرت بخش و مایه به ثمر رسیدن این مهم دانست.

وی گفت: برای تکمیل این پروژه علاوه بر اینکه از ظرفیت مصالح ساختمانی خود استان استفاده شده است، از تخصص و دانش تیم فنی و مهندسی بومی استان نیز بهره‌گیری شده است.

دکتر حسینی با اشاره به خدمات شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بزرگترین شرکت انبوه ساز کشور گفت: این شرکت و نیروهای متخصص آن تمام ظرفیت خود را برای رونق ساخت و ساز با بهترین کیفیت و رعایت استانداردها در کوتاه‌ترین زمان ممکن با پاسداری از نام نیک بانک مسکن به کار گرفته است.

وی افزود: بانک مسکن و شرکت‌های تابعه آن برای توسعه شهرها و آبادانی ایران اسلامی با تمام توان خدمت می‌کنند چرا که مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

مدیرعامل بانک مسکن در پایان این رویداد بزرگ را به مردم غیور و نجیب استان سیستان و بلوچستان تبریک گفت.

پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان طی آیینی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل بانک مسکن، سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن، شهردار زاهدان، محمدرضا جواهری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری بانک مسکن، مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق و مدیر و معاون شعب بانک مسکن استان در صبح روز چهارشنبه هشتم شهریورماه افتتاح شد.

این پروژه در زمینی به وسعت حدود سه هکتار با ۱۱ بلوک و ۷ طبقه و زیربنای مسکونی ۴۱۴۱۲ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا