کد خبر: 1208995983
بانک و بیمهروزنامه

مدیرعامل بانک ملی: ارائه خدمات گسترده بانکی بدون کارمزد ممکن نیست

مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم افزایش درآمدهای کارمزدی در واحدهای این بانک همزمان با ابلاغ کارمزدهای جدید خدمات بانکی توسط بانک مرکزی تاکید کرد و اعلام کرد بانک یک بنگاه اقتصادی است و نمی‌تواند خدمات گسترده را بدون دریافت هزینه آن انجام دهد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین‌زاده در همایش بررسی عملکرد شش‌ماهه واحدهای این بانک با بیان این که خوشبختانه تلاش‌های نظام بانکی برای تعدیل نرخ کارمزد خدمات به ثمر نشست و بانک مرکزی کارمزدهای جدید را ابلاغ کرد؛ افزود: از این پس باید کارمزدهای جدید به صورت سیستمی در خدمات اعمال گردد تا بخشی از هزینه‌های طبیعی خدمات جبران شود.

او ادامه داد: هر خدمتی در هر بنگاه اقتصادی با دریافت هزینه ارائه می‌شود و خدمات بانکی نیز از این رویه مستثنا نیست؛ بنابراین واحدها باید تاحد امکان و با استفاده از همه ظرفیت‌ها، این موضوع را برای مشتریان خود تبیین کنند.

مدیرعامل بانک ملی ایران خدمت رسانی به مشتریان را وظیفه ذاتی بانک دانست و افزود: تسهیل خدمات بانکی با دریافت کارمزد در کنار ارائه خدمات جدید و مفید از جمله صدور کارت هدیه، صدور کارت اعتباری و …نه تنها مورد قبول مشتریان است، بلکه نیازهای بانک در حوزه تامین منابع را نیز به خوبی محقق خواهد کرد.

او با تاکید بر این که خدمات تعریف‌شده در ابزارهای نوین بانک ملی ایران امکان ارائه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری را بیش از پیش توسعه می‌دهد؛ افزود: همه این خدمات مبتنی بر کارمزد است و از این رو امکان بسیار خوبی برای افزایش درآمدهای بانک فراهم شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا