کد خبر: 05110066862
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

مدیرعامل بیمه تعاون: شبکه فروش آنلاین بیمه‌نامه‌ها حداکثر ۵ درصد سهم بازار را کسب می‌کنند

به گفته مدیرعامل بیمه تعاون در خصوص فعالیت استارتاپ‌ها در صنعت بیمه اغراق می‌شود؛ گویی آنها بازار را در اختیار دارند و نماینده‌های فروش بیکار شده‌اند؛ اما طبق پیش‌بینی‌ها در بهترین حالت سهم آنها به ۵درصد کل بازار می‌رسد؛ زیرا بسیاری از رشته‌های بیمه‌ای اصلا امکان فروش آنلاین را ندارند. بنابراین شبکه فروش آنلاین حداکثر در حوزه فروش بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و بدنه امکان موفقیت دارند.

یونس مظلومی، در خصوص وضع فعلی شبکه فروش به خبرنگار الفباخبر، گفت: شبکه نماینده‌های بیمه تعاون نوپا و جوان هستند و باقدرت و کیفیت به فعالیت خود ادامه می‌دهند و در کنار آنها با کارگزاران برخطی که دارای مجوز از بیمه مرکزی هستند، همکاری کرده و بیمه‌نامه‌ها را عرضه می‌کنیم.

مظلومی در رابطه با چالش‌های موجود میان شبکه فروش سنتی و آنلاین، گفت: ما به عنوان شرکت بیمه مشکلی در این زمینه نداریم؛ البته راجع به فعالیت استارتاپ‌ها بزرگنمایی می‌شود، این در حالی است که کارگزاران آنلاین صرفا ۲درصد از سهم بازار را در اختیار دارند و ۹۸درصد بیمه‌نامه‌ها همچنان به شکل و شیوه قبل عرضه می‌شود.

او افزود: فعالیت استارتاپ‌ها به گونه‌ای منعکس می‌شود که گویی آنها بازار را در اختیار دارند و نماینده‌های فروش بیکار شده‌اند؛ اما طبق پیش‌بینی‌ها در بهترین حالت سهم آنها به ۵درصد کل بازار می‌رسد؛ زیرا بسیاری از رشته‌های بیمه‌ای اصلا امکان فروش آنلاین را ندارند.

بنابراین شبکه فروش آنلاین حداکثر در حوزه فروش بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و بدنه امکان موفقیت دارند.

مدیرعامل بیمه تعاون بیان کرد: تحول دیجیتال صرفا مربوط به بخش فروش بیمه‌نامه‌ها نمی‌شود و قسمت‌های مختلفی اعم از خسارت، ارزیابی، بازدید اولیه و کارشناسی را شامل می‌شود.

بیمه تعاون نیز در بخش خسارت و بازدید اولیه بیمه‌های اتوموبیل به سمت دیجیتالی‌شدن حرکت و اپلیکیشن‌های جدیدی در این زمینه آماده کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا