کد خبر: 04040188342
اخبار شرکت ها

مدیرعامل بیمه کوثر در سرپرستی گیلان حضور یافت

مدیرعامل بیمه کوثر و هیات ‌همراه از سرپرستی استان گیلان بازدید و با کارکنان و نمایندگان گفت‌ و‌گو کردند.

به گزارش عصراقتصاد به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در دیداری صمیمانه با کارشناسان و نمایندگان ضمن تبریک ایام ذی‌القعده و تاکید بر برنامه‌محوری و اجرای سیاست‌های شرکت، گفت: هم‌افزایی با ذی‌نفعان و ارتباط مستمر با آن‌ها و نیز ارائه خدمات متمایز و خرسندساز، موفقیت شرکت را به دنبال دارد.

ابوالفضل آقادادی با اشاره به سهم استان گیلان از پرتفوی شرکت، خاطرنشان‌کرد: رصد محیط و فعالیت‌های رقبا و نیز افزایش سهم بازار استان گیلان با رویکرد و راهبرد‌های جدید مورد انتظار است.

وی بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری را دو بال شرکت‌های بیمه برشمرد و گفت: تمدید قبولی اتکایی و افزایش ظرفیت نگهداری و همچنین سرمایه‌گذاری شرکت در بخش‌های اقتصادی سودده به خوبی ساماندهی شده است و در راستای راهبرد هسته دانا و شبکه توانا باید ضمن تفویض اختیار‌های صورت گرفته، شبکه نمایندگان نیز جذب بازار‌های جدید و حفظ ترکیب مناسب پرتفو را در برنامه خود قرار دهند.

مدیرعامل شرکت تبادل دانش میان کارکنان و نمایندگان را یکی از روش‌های پیشرفت و بهبود عملکرد شرکت دانست و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی کارگاهی و حضور و مشارکت مستمر آنان در این دوره‌ها موجب شناسایی، ارزیابی و کنترل ریسک‌ها، توسعه بازار و در نهایت حرکت شرکت برای کسب جایگاه بالاتر در صنعت بیمه می‌شود.

آقادادی در پایان تاکید کرد: همراهی و همدلی و انسجام تیمی مدیران سرپرستی با نمایندگان در موضوعات مختلف و تعامل با مشتریان در راستای خدمت و افزایش رضایت ذی‌نفعان یک ضرورت است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا