کد خبر: 20120073912
اخبار شرکت هابانک و بیمه

مدیرعامل: سامانه‌های الکترونیکی بانک مهر بهبود می‌یابد

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر در بازدید از شعبه‌های بانک در خوزستان گفت که ترویج بانکداری الکترونیک در میان مشتریان و تقویت زیرساخت‌های الکترونیکی برای افزایش سرعت در ارائه خدمت به مشتریان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بانک است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر، سیدسعید شمسی‌نژاد، در این بازدید بر تقویت سرویس‌ها و سامانه‌های الکترونیکی بانک برای تسریع و بهبود در ارائه خدمات به مشتریان و کسب رضایت حداکثری آنها تاکید شد.

شمسی‌نژاد در ادامه سفر خود از شعبه‌های «مرکزی»، «گلستان»، «حفاری» و «آزاد شهر» بازدید کرد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر در این بازدیدها به ترویج استقبال مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و بهبود سرعت سامانه‌ها اشاره کرد و بر تقویت زیرساخت‌ها و جلوگیری از قطعی سامانه‌ها به منظور افزایش سرعت ارائه خدمات و کاهش بار مراجعه کنندگان به شعبه‌ها تاکید کرد.

همچنین با توجه به افزایش تعداد مشتریان، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر به پیگیری‌ها و بررسی برای افزایش شعبه‌ها در سطح استان و همچنین جابه‌جایی برخی شعبه‌ها به مکانی بزرگ‌تر اشاره کرد.

خرید دستگاه چاپ کارت برای تسریع در صدور نفت کارت پرسنل شرکت مناطق نفت خیز از موارد دیگری بود که در این بازدید‌ها مورد توجه قرار گرفت.

سرعت در پرداخت تسهیلات به مشتریان، ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، تلاش برای استفاده بیشتر مردم از نسخه الکترونیک بانک و مشتری‌مداری از نکاتی بود که مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر در گفت‌وگو با پرسنل و رؤسای شعبه‌ها بر آن تأکید کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا