کد خبر: 08119913409
اخبار شرکت هاویدئوها

مدیرعامل شرکت تولید مواد اولیه داروپخش: تمام سختی‌ها را به جان خریده‌ایم +فیلم

مدیرعامل شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) در مورد زمینه فعالیت شرکت خود گفت: تولید مواد موثره دارویی (API)، محصولات نیمه‌ساخته پلت و دی‌سی و محصولات نهایی است و ما در ایران اولین شرکتی هستیم که تمام زنجیره تولید دارو از مواد موثره تا محصول نهایی را تولید می‌کنیم؛ از این رو ارزش افزوده خوبی را برای خود، سهامدارها و کشور داریم.

حمیدرضا علیپور رمز موفقیت خود در تصاحب بازارهای صادراتی گفت: شرکت ما ۳۰ سال سابقه فعالیت دارد و دو دهه فعالیت صادراتی داریم. ما در حوزه دانش فنی، بخشی از دانش خود را از کشورهایی چون هند، چین و .. گرفته‌ایم و بخش دیگر از آن از سوی متخصصان جوان ایجاد شده است، اما نکته این است که دانشی که از دیگر کشورها می‌گیریم آن دانشی که در نقطه مطلوب و بهینه خود باشند به ما نمی‌دهند و ما باید با متخصصان خودمان آن را بومی‌سازی کنیم.

او ادامه داد: صنعت دارو صنعتی است که شاخص‌ها و استانداردهای دارد که در تمام دنیا بر اساس آن‌ها سنجیده می‌شوند. ما این افتخار را داریم که توانسته‌ایم بسیاری از استانداردهای جهانی را کسب کنیم و بر اساس بهترین دستگاه‌ها و روش‌ها محصولات ما شاخص‌ها را پاس و زمینه صادرات پیدا کند و بر اساس آخرین استانداردهای بین‌المللی USP، BP، EP و JP کنترل و ارزیابی می‌شود.

ما توانسته‌ایم به ۴۳ کشور در ۵قاره و ۲۵ محصول صادر کرده‌ایم و این نشان می‌دهد که توانسته‌ایم شاخص‌ها و کیفیت‌ها را سپری کنیم و این نشان می‌دهد که دانش، محصول و کالای ما برای خود و دیگر کشورها قابل استفاده باشد.

علیپور رمز موفقیت تماد را در صادرات‌محوری این شرکت عنوان کرد و گفت: ما استراتژی و شعار تماد را بر صادرات‌محور بودن  و مسیر بنگاه خود را بر صادرات گذاشته‌ایم و اگر تماد صادرات نداشته باشد تماد نیست. در این مسیر باید سختی‌ها را سپری کرد چون ما بر این باوریم که ما برای ماندگاری و توسعه و پیشرفت راهی نداریم جز مسیر صادرات و تمام سختی‌ها را به جان خریده‌ایم و اگر به عنوان صادرکننده ممتاز ملی در صنعت دارو و یک بنگاه دانش‌محور معرفی شده‌ایم، توانسته‌ایم با سختی‌ها خود را تطبیق دهیم و هر کسی در سختی‌ها کار کند زبده‌تر، حرفه‌ای‌تر و ماهرتر در کار خود خواهد شد. ما توانسته‌ایم تهدیدهای درونی و بیرونی را به فرصت تبدیل کنیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا