کد خبر: 25030032475
اخبار شرکت ها

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات: شرکت‌های بزرگ، پیشران توسعه صنعتی و اقتصادی کشور هستند

جلسه تدوین برنامه استراتژیک هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات روز دوشنبه ۲۴ خردادماه با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران عامل تعدادی از شرکت های گروه و مدیران و مشاورین این مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ضمن تأکید بر اهمیت بالای تدوین استراتژی در شرکت مادر به بهترین شکل ممکن، ایجاد حداکثر انطباق و هماهنگی استراتژی در شرکت های گروه، توجه به مزیت های نسبی، آینده نگری و برخورداری از نگاه فراشرکتی و ملی را از مهمترین عوامل موفقیت مجموعه برشمرد.

دکتر امیرحسین نادری افزود: بررسی تجارب جهانی نشان می دهد همواره شرکتهای بزرگ پیشران توسعه صنعتی و اقتصادی کشورها بوده اند. این نگاه که برای پیشرفت و توسعه کشور باید منتظر اقدام دولتها بمانیم باید اصلاح شود.

شرکتهای بزرگ با استفاده درست از منابع و اتخاذ استراتژی های موثر می توانند اقتصاد کشور را متحول کنند. رسالت دولتها ایجاد بستر مناسب برای شکل گیری این حرکت است.

وی افزود: برای حضور موثر در عرصه رقابت های جهانی، هماهنگی شرکت های بزرگ بسیار تعیین کننده خواهد بود. در این راستا تلاش ما این است تا با شرکتهای بزرگی چون سرمایه گذاری امید، سرمایه گذاری غدیر و ذوب آهن اصفهان و سایر مجموعه های بزرگ به عنوان شرکای استراتژیک خود حداکثر تعامل و همکاری را داشته باشیم.

دکتر نادری همچنین از برنامه هلدینگ «ومعادن» برای ورود به عرصه سرمایه گذاری در فلزات استراتژیک آینده همچون لیتیوم، نیکل و کبالت خبرداد.

در جلسه تدوین استراتژی هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، مدیران عامل شرکت های صبانور، تجلی توسعه معادن و فلزات، کک طبس، کارخانجات تولیدی شهید قندی، پرتو تابان، گسترش کاتالیست ایرانیان، پویا انرژی و کاوشگران صنایع معدنی راشا حضور داشتند.

این جلسه با هدف ایجاد وفاق و هماهنگی در نگاه مدیران گروه نسبت به موضوع استراتژی برگزار شد.

یادآور می شود شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات یکی از پنج شرکت بزرگ سرمایه گذاری بورس و سهام قابل توجهی از شرکت های بزرگ گل گهر، چادرملو، گهرزمین، صبانور، فولاد خراسان، ملی مس، فولاد ارفع و… را در اختیار داشته و نقش موثری در حوزه معدن و صنایع معدنی کشور ایفا نموده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا