کد خبر: 08120071863
اخبار شرکت هاروزنامهشرکت ها

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: مشتری‌مداری از زمینه‌های کسب موفقیت بیشتر فولاد هرمزگان است

ناعمه شاهوردیلو

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با تشکر از همکاران خود در شرکت فولاد هرمزگان جنوب برای به دست آوردن تندیس بلورین همایش تعالی سازمانی از اقدامات این شرکت در حوزه نوآوری پایدار خبر داد.

عطاالله معروفخانی درباره برنامه‌های این شرکت برای ماندن در مسیر موفقیت گفت: معتقدیم با حفظ پایدار برنامه‌ریزی‌هایی که در مورد کیفیت و کمیت در حوزه تولید، مشتری‌مداری، صادرات و توسعه در شرکت در حال انجام است، به موفقیت بیشتری می‌رسیم.

او خاطرنشان کرد: شرکت فولاد هرمزگان ۲۰ بهمن امسال پس از سال‌ها تلاش توانست ۴ طرح توسعه‌ای عظیم را بالغ‌بر ۱۰ هزار میلیارد تومان را آغاز کند و طی چند ماه آینده نیز نورد گرم ۳ میلیون و۵۰۰ تنی نیز  در این شرکت آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با تشکر از طیب‌نیا، مدیرعامل جهادی فولاد مبارکه که دیدی مثبت به طرح‌های توسعه‌ای این شرکت دارد و با همراهی مسئولان و استاندار پر تلاش استان هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه هرمزگان و دستگاه‌های نظازتی امنیتی بیان کرد:  ۱۹ بهمن در دفتر استاندار بنا شد با مشارکت فولاد هرمزگان و صندوق سهام‌داری مردم استان پیش مقدمه تفاهم‌نامه ۸۰۰ میلیون تنی سنگ آهن در شمال هرمزگان را داشته باشیم.

تکمیل زنیجره تهیه مواد اولیه

معروفخانی ادامه داد: در آینده به عنوان بهره‌بردار از معادن بزرگ سنگ آهن را در استان خواهیم داشت که زنجیره تهیه مواد اولیه و تولیدمان کامل شود.

او با توجه به چالش هایی که این شرکت در حوزه برق و آب دارد، گفت: هرمزگان در کنار آب‌های آزاد قرار دارد و در مقایسه با سایر استان‌ها از مشکلات کمتری در حوزه برق و گاز برخوردار  است و با برنامه‌هایی که در حوزه تولید برق داشته؛ مقدمات این نیروگاه تقریبا فراهم شده و در حوزه گاز هم برنامه‌هایی در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تاکید کرد: امیدواریم تا دو سال آینده که طرح‌هایمان به بهره‌برداری برسد، با سرمایه‌گذاری که انجام دادیم در حوزه برق و گاز هم مشکلی نداشته باشیم.

معروفخانی در پایان خاطرنشان کرد: ما سال‌ها سخت کوشانه برای به دست آوردن تندیس بلورین تلاش کردیم، در بحث تعالی همانطور که خداوند تمام انسان‌ها را متعالی آفریده که دنبال رشد است، در فولاد هرمزگان نیز تمام همکاران به دنبال تعالی سازمانی بودند و برای رقابتی سالم و حضور دائمی در این عرصه تلاش‌هایی ستودنی کردند و برای کسب این نشان و پایدار بودن این تعالی، توجه همکاران ما به مشتری‌مداری و ثبت رکوردهای متعدد در تمامی عرصه‌ها بوده است.

امیدوارم که همواره با تلاش خود در این مسیر موفق باشند ما هم تلاش خواهیم کرد که این روند را پایدار کنیم تا برای سال آینده تندیس زرین را برای شرکت فولاد هرمزگان که در سطح جهان  می‌درخشد، کسب کنیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا