کد خبر: 19040036847
اخبار شرکت ها

مدیرعامل فولاد هرمزگان در حاشیه جشنواره حاتم: رفع موانع تولید خواسته اصلی صنعت است

عطاءالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در حاشیه همایش حاتم در مصاحبه با خبرنگار صدا و‌سیما خواستار حمایت دولت از صنعت و رفع موانع تولید شد.

معروفخانی ضمن ابراز تاسف از قطعی های برق در روزهای اخیر مهمترین مانع تولید را کمبود انرژی دانست و گفت: در فصول گرم با کمبود برق و در فصول سرد با کمبود گاز مواجه هستیم.

وی به دستور مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ملی اشاره کرد و گفت : معظم له فرمودند ((اقتدار و آبروی کشور در «خودکفایی» است و باید نیازهای مهم کشور را خودمان تولید و تأمین کنیم.)) در حالیکه این کمبود انرژی مانعی بر سر راه تامین نیازهای مهن کشور است.

معروفخانی با بیان اینکه راه حل تامین کمبود انرژی پاک کردن صورت مساله و قطع برق و گاز صنایع نیست تاکید کرد: این اخلال در تامین انرژی، کاهش تولید در یک زنجیره را در پی دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: ضرر و زیان کاهش تولید در صنایع مادری چون فولاد دامن بسیاری از صنایع پایین دستی را خواهد گرفت و مشکلات جدیدی را برای کشور ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان ابراز امیدواری کرد در آینده با برنامه ریزی و اقدامات صحیح این مانع اصلی تولید از سر راه صنایع برداشته شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا