کد خبر: 24070049892
اخبار شرکت ها

مدیرعامل فولاد هرمزگان در در جلسه پیگیری طرح های توسعه ای: کمیته رفع موانع توسعه در فولاد هرمزگان تشکیل می شود

معاون امور شرکت های فولاد مبارکه، در جلسه بررسی طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان، توسعه این شرکت را جزو اولیت های اصلی دانست و مدیرعامل فولاد هرمزگان نیز با اشاره به اینکه حیات یک بنگاه اقتصادی وابسته به طرح های توسعه ای است بر استفاده از ظرفیت های مبارکه تاکید کرد و پیشنهاد تشکیل کمیته رفع موانع توسعه را داد.

غلامرضا طاهری معاون امور شرکت های فولاد مبارکه در این جلسه که در حضور عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان، و معاونین و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد با تاکید بر موقعیت جغرافیایی مناسب فولاد هرمزگان در منطقه، اظهار داشت: دکتر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه بر تعیین تکلیف و پیگیری سریع طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان تاکید دارد.

در ادامه عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان از حمایت های مبارکه تشکر و قدردانی نمود و با اشاره به موانع تولید در فولاد هرمزگان اظهارداشت: کمیته رفع موانع توسعه باید تشکیل تا مشکلات پیش رو سریعتر احصا، پیگیری و رفع گردد.

وی، داشتن روحیه جهادی برای پیگیری عملی فعالیت ها در فولاد هرمزگان را یک اصل مهم دانست.

معروفخانی، دستورات و توصیه های مقام معظم رهبری را در همه امور فصل الخطاب دانست. وی در همین زمینه با اشاره به پیشرفت های چشمگیر در حوزه های نظامی افزود : هر کجا به فرمایش ((ما می توانیم)) رهبر انقلاب، عمل کرده ایم شاهد موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی بوده ایم.

وی تحریم های جهانی علیه ایران را ظالمانه دانست اما آن ها را یک فرصت بی بدیل برای شناخت ظرفیت های داخلی خواند و حمایت از تولید داخل و شرکت های دانش بنیان در فولاد هرمزگان را یکی از سیاست های اصلی شرکت دانست

ایشان با اشاره به تحریم فولاد مبارکه گفت: وقتی فولاد مبارکه مورد تحریم های جهانی قرار می گیرد نشان از توانمندی و ظرفیت های بالای این شرکت دارد.

وی همچنین تاکید کرد با وجود همه تحریم ها ، در صادرات ، تامین قطعات و تولید روزانه مشکلی نداشته و در روند مطلوبی قرار داریم و مشکلات ایجاد شده نتوانسته است خللی در فعالیت های شرکت ایجاد کند

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا