کد خبر: 14010020829
راه و مسکن

مدیرعامل متروی تهران خبر داد؛ تفاهمنامه ساخت ۱۰۵ واگن متروی ملی

مدیرعامل متروی تهران از تفاهمنامه ساخت ۱۰۵ واگن متروی ملی با شرکت واگن سازی تهران و شرکت متروی تهران و بازسازی ۳۱ قطار نسل اول مترو خبر داد.

به گزارش مهر، مدیرعامل متروی تهران گفت: ما در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با افزایش ظرفیت پذیرش مسافر و ارتقاء کیفی خدمات تلاش کرده‌ایم تا رضایت مسافر و کارایی مترو را افزایش دهیم.

وی افزود مترو یکی از محورهای اصلی در حوزه حمل و نقل و ترافیک پایتخت است و عملکرد آن نقش جدی در زندگی شهروندان شهر تهران دارد.

وی در ادامه با اشاره به کاهش سرفاصله حرکت قطارها در سال گذشته بر اساس کار کارشناسی تصریح کرد: خوشبختانه این کار با واکنش مثبت از سوی شهروندان و مسافران همراه بود.

نوبخت گفت: اولویت اول ما در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزایش بهره‌وری است چرا که نتیجه عملکرد ما در شهر بسیار تاثیر گذار است و این موضوع در ایام کرونا بیش از پیش نمایان شد.

وی تصریح کرد: به علت شیوع ویروس کرونا، در اکثر کشورها با تعطیلی در بخش‌هایی مختلف روبرو شد اما حتی این بحران بزرگ نیز منجر به توقف فعالیت متروی تهران نشد چرا که در حال حاضر مترو جایگاه خود را به خوبی در میان شهروندان پیدا کرده و به عنوان یک نیاز اساسی مردم است و نمی‌تواند تعطیل شود.

نوبخت با تاکید بر اینکه کار شرکت بهره برداری متروی تهران، کاری خدماتی است، افزود: این دوره یک دوره سخت با فراز و فرودهای زیادی برای متروی تهران بود اما با همکاری و همدلی تمامی همکارانم و با استفاده از توان داخلی فرصت خوبی برای رشد و گسترش هرچه بیشتر متروی تهران فراهم شد.

مدیرعامل متروی تهران خاطرنشان کرد: افزایش رضایت مسافران و افزایش بهره‌وری در اولویت کاری این شرکت قرار داشته و دارد.

وی تصریح کرد: کارها در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه باید مسافر محور دنبال شود و با توجه به اینکه ماموریت اصلی ما جابجایی مسافران است بنابراین مسائلی چون افزایش ظرفیت ناوگان، ایمنی و امنیت مسافران را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

نوبخت در ادامه با اشاره به تفاهمنامه ساخت ۱۰۵ واگن متروی ملی با شرکت واگن سازی تهران و شرکت متروی تهران و بازسازی ۳۱ قطار نسل اول مترو، گفت: امیدوارم با تحقق این تفاهمنامه‌ها زمینه افزایش رضایت شهروندان و مسافران و همچنین افزایش کارایی بیشتر هرچه زودتر فراهم شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا