کد خبر: 15109911145
فناوری اطلاعات و ارتباطات

مدیرعامل مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون مطرح کرد؛ جزئیات بازی سایه انتقام / سایه انتقام چه ویژگی‌هایی دارد؟

بازی «سایه انتقام» که در راستای حملات پهپادی به دشمن طراحی شده و فرمانده بازی سردار سپهبد شهید سلیمانی است امروز ۱۵ دی ماه رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا حقیقی قریب مدیرعامل مرکز نوآوری و شتاب‌دهی رایمون در مراسم رونمایی از بازی سایه انتقام که بعد از ظهر امروز ۱۵ دی ماه با حضور اسفندیاری، معاون وزیر دفاع برگزار شد اظهار کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون از سال ۹۶ شروع به کار کرده و در حال حاضر در ۳ حوزه فعالیت دارد.

مدیرعامل مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون افزود: در حال حاضر ۱۵ تیم استارتاپی در حوزه های مختلف، مانند: هوش مصنوعی، گیم و… در این مرکز فعالیت دارند. وی با بیان اینکه محصولات زیادی در استودیو موشن کپچر رایمون تولید شده است گفت: ما ۲ استودیو دیگر نیز در این مجموعه داریم و رایمون در حوزه تولید مستند، بازی، تولید گیم و… فعالیت دارد.

مدیرعامل مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون درباره جزئیات بازی سایه انتقام افزود: ایده اولیه این بازی در بهمن ماه سال گذشته ارائه شد و فرآیند بازی نزدیک به ۹ ماه زمان برد. او با بیان اینکه این بازی برای پلتفرم اندروید طراحی شده است گفت: این بازی ۳۶ مرحله دارد و در مرحله پیش تولید تلاش کردیم بر اساس واقعیت این کار انجام شود.

حقیقی قریب ادامه داد: ۵ پهپادی که در جمهوری اسلامی ایران ساخته شده، برای بازی مدل سازی شده است. مدیرعامل مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون درباره موتور بازی‌سازی این بازی نیز گفت: این بازی بر روی موتور بازی‌سازی unity ساخته شده است.

اسفندیاری معاون وزیر دفاع نیز در این مراسم اظهار کرد: یکی از بهترین راه های انتقال خصوصیات و تفکر حاج قاسم به نسل‌های آینده، از طریق همین بازی‌ها است. او همچنین افزود: باید سایه انتقام ما همیشه بر سر دشمن باشد، همچنین نوجوانان هم باید بدانند که کشور قدرتمند است. گفتنی است؛ این بازی که ۳۶ مرحله داشته و بر روی پلتفزم اندروید قابل اجرا است، در راستای حملات پهپادی به دشمن طراحی شده و فرمانده بازی سردار سپهبد شهید سلیمانی است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا