کد خبر: 09119914048
اخبار شرکت ها

مدیرعامل مس شهید باهنر با فرمانده سپاه ثارالله کرمان دیدار کرد

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: اگر اقدامات مس شهید باهنر در تولید لوله‌های خاص آلیاژی به استحضار مقام معظم رهبری برسد، ایشان حتما از این خودباوری جوانان خوشحال خواهند شد.

در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر مدیرعامل مس شهید باهنر با فرمانده سپاه ثارالله کرمان دیدار کرد.

در این جلسه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پس از شنیدن اقدامات و دستاوردهای مس شهید باهنر در حوزه تولید و فروش و مخصوصا نگاه جدی به توانمندی‌های داخلی و خودکفایی در تولید لوله‌های آلیاژی گفت:
اگر توفیقات مس شهید باهنر در تولید لوله‌های استراتژیک آلیاژی و اثر آن در صنایع حساس کشور به استحضار مقام معظم رهبری برسد، ایشان از این خودباوری جوانان خوشحال خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی مس باهنر در این دیدار که جمعی از فرماندهان سپاه، مدیران و رئیس پایگاه بسیج و نماینده شورای اسلامی کار شرکت صنایع مس شهید باهنر نیز حضور داشتند مدیرعامل این شرکت گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته این در سال ۹۸ و ۹۹ ارائه کرد.

وی در گزارش خود به انتقال دفتر مرکزی از تهران به کرمان و انتقال حسابهای بانکی به استان به عنوان یکی از اموری که برای استان و صنعت آن برکات زیادی دارد اشاره کرد.

وی عنوان کرد در سال جهش تولید این شرکت موفق شده در ۹ ماهه نخست آن نسبت به مدت مشابه دوره قبل ۱۴۹ درصد افزایش سود عملیاتی   ۱۰۸ درصد افزایش فروش داخلی ۳۲۷ درصد افزایش صادرات در شرایط تحریم و فضای خاص اقتصادی داشته باشد‌ و تعهدهای ارزی ناشی از صادرات را تسویه و آن را به چرخه اقتصادی کشور بازگرداند و به عنوان شرکتی صادرات محور معرفی گردد.

همچنین گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص رسالت اجتماعی این شرکت در ابعاد مختلف ارائه نمود.

ضیائی همچنین به تولید لوله‌های آلیاژی خاص برپایه مس به مقدار رفع نیاز کشور و خودکفایی در تولید این محصول اشاره کرد و گفت این لوله‌های آلیاژی که سالها در مس باهنر تولید می‌شد حالا در تناژ خودکفایی کشور تولید می‌شود.

وی افزود این لوله‌های آلیاژی بر پایه مس، محصولی استراتژیک در صنایع پالایشگاهی، نیروگاهی و صنایع دریایی است که سال‌ها کشور با واردات آن وابسته به بیگانگان بوده و حالا علاوه بر تامین نیاز وحفظ استقلال کشور در این صنایع استراتژیک، از ابتدای امسال صادرات این محصول نیز آغاز گردیده و محصولی که تاکنون سبب خروج ارز از کشور می شده در شرایط حساس کنونی به محصولی ارزآور تبدیل شده است.

مدیرعامل مس باهنر افزود همه این دستاوردها حاکی از توجه دقیق به آن بخش از فرمایش مهم مقام معظم رهبری درباره اهمیت نگاه به داخل و توجه به توانمندی‌های درون کشور است.

در ادامه سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعه بزرگ صنعتی اعلام داشت: مس شهید باهنر الگویی موفق برای مدیریت جهادی و تسلط اراده‌های انقلابی کشور است و از اقدامات صورت گرفته در این واحد عظیم صنعتی به طور ویژه تقدیر نمود. وی افزود اگر کارها بر اساس سه ضلع مدیریت جهادی، تسلط اراده انقلابی و نگاه به امر ولی امر صورت پذیرد ما پیرو مکتب سلیمانی هستیم.

سردار معروفی ضمن تشکر از عملکرد مجموعه مس شهید باهنر در خصوص گزارش تولید لوله‌های استراتژیک آلیاژی بر پایه مس افزود: این اقدامات مهم سطح راهبردی کشور را ارتقا می‌دهد و از ارزش ویژه‌ای برخوردار است و این دست اقدامات، عزت ایران اسلامی را حفظ می‌کند و بر توان جمهوری اسلامی ایران می‌افزاید. اگر توفیقات مس شهید باهنر در تولید لوله‌های استراتژیک آلیاژی و اثر آن در صنایع حساس کشور به استحضار مقام معظم رهبری برسد، ایشان از این خودباوری جوانان خوشحال خواهند شد.

وی افزود مس شهید باهنر شرکتی انقلابی با نیروهای جوان و تیم مدیریتی باغیرت است که پای مردم، انقلاب و آبروی کشور ایستاده است و ما هم در کنار این شرکت هستیم و وظیفه ماست که این اقدامات را ارج نهیم و در کنار هم و پشتیبانی یکدیگر هر روز بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بیافزاییم.

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به خاطراتی از شهید سرافراز سپهبد سلیمانی افزود پیمودن راه شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب ملی وظیفه ماست که این مکتب سرچشمه آن در کرمان می باشد و با همت و پشتیبانی باید آن را ترویج نمود.

روابط عمومی مس شهید باهنر

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا