کد خبر: 150703175258
اخبار شرکت هاانرژیصنعت و معدندر نشست تكریم و معارفه مدیر اكتشاف شرکت ملی نفت مطرح شد؛

مدیریت اکتشاف؛ حلقه‌ ابتدایی چرخه‌ صنعت نفت

به گفته معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیریت اکتشاف حلقه‌ ابتدایی چرخه‌ صنعت نفت است که توانسته با استفاده از ظرفیت‌های علمی و فنی کارشناسان خود، موجبات گسترش عملیات‌های اکتشافی را فراهم آورد.

عصراقتصاد: مراسم تکریم مهدی فکور و معارفه سید محی الدین جعفری، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با حضور حمید بورد معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و جمعی از معاونان و رؤسای مدیریت اکتشاف در محل سالن جلسات ساختمان ستاد این مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت اکتشاف، در این نشست که عصر شنبه ۱۴ مهرماه برگزار شد، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیریت اکتشاف را حلقه‌ ابتدایی چرخه‌ صنعت نفت خواند و گفت: مدیریت اکتشاف همواره از ظرفیت بالای علمی و فنی کارشناسان خود بهره برده است و توانسته با استفاده از ظرفیت‌های علمی و فنی کارشناسان خود، موجبات گسترش عملیات‌های اکتشافی را فراهم آورد.

وی افزود: همکاری و هم پوشانی امور عملیاتی با اقدامات پژوهشی و علمی بستر گسترش فعالیت‌های اکتشافی را به وجود می‌آورد که خوشبختانه این امر در مدیریت اکتشاف با توازن مثال زدنی و برنامه ریزی شده انجام گرفته است و علاوه بر دستاوردهای بی بدیل این مدیریت در طول سال‌های گذشته توانسته به تمامی اهداف خود تا پایان برنامه ششم توسعه نیز دست پیدا کند.

بورد ضمن اشاره به این نکته که افزایش توان علمی کارشناسان موجب توسعه‌ی بهتر عملیات‌های اکتشافی می‌شود بیان کرد: مهندس فکور نیز در طول سال‌هایی که تصدی این سمت را برعهده داشتند همواره با تمام توان و دانش خود تلاش کردند و توانستند دستاوردهای عظیمی را برای این مدیریت به ارمغان بیاورند و امید است که جناب آقای جعفری نیز که از بدنه اکتشاف بوده و آشنایی کاملی با این امور دارند با فراهم کردن محیطی پویا و صمیمی میان کارکنان به پیشرفت این سازمان کمک کنند.

مهدی فکور نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در مدیریت اکتشاف و همکاری با کارشناسان ارزنده این سازمان به ارائه گزارش عملکرد خود در طول مدت زمان تصدی این سمت پرداخت و در انتها نیز حضور سید محی الدین جعفری را اتفاقی مثبت دانست و برای ایشان و مدیریت اکتشاف آرزوی موفقیت کرد.

در انتهای نشست نیز سید محی الدین جعفری با تشکر از اعتماد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: تلاش حداکثری و برنامه‌ریزی مدون در جهت پیشرفت اهداف اکتشاف قطعا رمز موفقیت این سازمان خواهد بود که با همکاری کارشناسان و کارکنان این مدیریت بستر پیشرفت و حرکت رو به جلو این سازمان فراهم خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا