کد خبر: 25020026640
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

مدیریت حساب‌‌های موسسه اعتباری نور با سامانه چاووش

موسسه اعتباری نور با راه‌اندازی سامانه چاووش، مدیریت آسان حساب‌های بانکی را برای مشتریان حقیقی، حقوقی و حساب‌های مشترک فراهم کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی موسسه اعتباری نور، این موسسه با هدف ایجاد سهولت، افزایش امنیت و پاسخ به نیاز مشتریان حقیقی، حقوقی و دارندگان حساب‌های مشترک، سامانه چاووش را راه‌اندازی کرده است.

بر اساس این گزارش، مشتریان حقیقی، حقوقی و دارندگان حساب‌های مشترک از این ‌پس می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب این موسسه، ضمن مدیریت کلیه حساب‌های بانکی خود نزد این موسسه، خدماتی نظیر مدیریت امضاء و اثرانگشت، واریز دسته‌ای و گروهی، ثبت دستور پرداخت‌های آتی و دوره‌ای، مشاهده صورت‌حساب به‌صورت آنلاین، تعیین افراد امضاء کننده و همچنین ترتیب امضای آن‌ها و …را دریافت کنند.

این گزارش می‌افزاید مشتریان موسسه اعتباری نور می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این موسسه اپلیکیشن چاووش را برای گوشی‌های اندروید و iOS، دریافت کنند.

مشتریان محترم جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانند به صفحه اختصاصی این سامانه مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این موسسه به شماره تماس ۰۲۱۴۲۹۳۱۰۱۰به‌صورت شبانه‌روزی تماس حاصل فرمایند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا