کد خبر: 26040191779
اخبار شرکت ها

مدیر انبارها و سفارشات گل‌گهر: به پشتیبانی و تامین نیاز زنجیره تولید متعهدیم

مدیر انبارها و سفارشات شرکت گل‌گهر گفت: بر اساس نقشه استراتژی شرکت گل‌گهر، مدیریت انبارها و سفارشات در راستای تامین بهره‌ور نیازمندی های زنجیره تولید، برنامه‌ریزی انبارش و حمل محصول، در دو حوزه انبار و سفارشات با عنوان پشتیبان مدیریت‌های تولیدی در سازمان نقش آفرینی می کند.

مهندس حامد احمدی افزود: تلاش شده است تا از به وجود آمدن اقلام راکد  و متعاقب آن خواب سرمایه در انبار از طریق  واگذاری اقلام راکد موجود در انبارها و استفاده از آنها در طرح‌های توسعه‌ای شرکت و پروژه‌های جدید جلوگیری شود  ضمنا  یکی دیگر از  رویکردهای  دردست اجرا جمع آوری ضایعات موجود در شرکت به واسطه تغییر طرح و ساماندهی محیط کار بوده که سعی شده برنامه ریزی های لازم جهت استفاده مجدد در طرح های توسعه ای گل گهر و… صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به  هدف تعیین شده سازمان با موضوع تداوم تولید و متعاقب آن پیشروی معادن و افزایش تولید، کمبود فضای دپو سازی محصول به عنوان یکی از مهمترین چالش های مهم مطرح است که این امر نیز با تسطیح و آماده‌سازی زمین‌های موجود در سایت‌های گل‌گهر در حال پیگیری و انجام است.

مدیر انبارها و سفارشات گل گهر ادامه داد: احداث و جانمایی سیستم های توزین جدید با هدف صرفه جویی در وقت و بالا بردن درصد آماده به کاری به عنوان آخرین فیلتر تحویل میزان مقادیر تعیین شده فروش محصول به مشتری هم یکی دیگر از هدف های کلان و در حال پیگیری در این مدیریت بوده که با توجه به تعریف شاخص و پایش‌های مستمر  دستیابی به این امر مهم تا کنون فراتر از حد انتظار بوده که با کمک همکاران  مدیریت ممکن شده است.

احمدی گفت: همکاری در راستای ایجاد نرم‌ افزار یکپارچه کدینگ منطقه گل‌گهر همچنین همکاری درخصوص اجرای پروژه تولید سیستم های یکپارچه شرکت، گامی موثر در راستای جلوگیری از جزیره‌ای بودن نرم‌افزارهای مرتبط با ثبت و صدور درخواست خرید، انبارداری و انبار گردانی است که به عنوان یکی از اقدامات موثر در راستای پیشبرد اهداف سازمان مد نظر قرارگرفته است.

استفاده از دانش‌های مختلفی نظیر شش سگیما، برگزاری جلسات هم اندیشی و استفاده از پیشنهادات همکاران مدیریت با هدف رفع موانع و گلوگاه های واحد انبارها و سفارشات، بازدید از شرکت‌های همکار و همگروه با هدف استفاده از تجارب در بخش‌های مختلف و برنامه‌ریزی جهت حضور پرسنل در کلاس‌های آموزشی مرتبط با حوزه کاری با هماهنگی معاونت‌ها و مدیریت‌های مرتبط از جمله این اقدامات تکمیلی خواهد بود.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های همیشگی مدیران ارشد شرکت، ادامه داد: با همه این تفاسیر نباید از اهمیت نقش نیروی انسانی در افزایش عملکرد هر بخش غافل ماند.

چرا که اگر هر سازمانی را مشابه بدن انسان تصور کنیم، عدم عملکرد صحیح یک عضو باعث اختلال در کارایی سایر اعضا خواهد شد.

بنابراین در سازمانی به وسعت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر که تمامی ارکان آن هدف مشخصی را دنبال می‌کنند، قطعا همکاری و هماهنگی همه بخش‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا