کد خبر: 15090059867
اخبار شرکت هابانک و بیمه

مدیر بیمه‌های مسئولیت و مهندسی آسماری: به دنبال کسب مزیت‌های رقابتی هستیم

مدیر بیمه‌های مسئولیت و مهندسی بیمه آسماری با اشاره به بازار کار و نحوه فعالیت بیمه‌های مناطق آزاد گفت که تفاوت‌های خاصی میان عملکرد بیمه‌های مناطق آزاد با بیمه‌های مناطق اصلی وجود دارد چرا که دارای بازار کار و تنوع رشته‌ای محدودتر هستند.

بیمه آسماری
بیمه آسماری

به گزارش روابط‌عمومی بیمه آسماری، الهام جلوی، با بیان این که این شرکت با استفاده سالها تجربه کارشناسی مدیران و کارشناسان تراز اول صنعت بیمه و دانش فنی اندوخته ناشی از آن، می تواند کمک‌های ارزنده ای در حوزه ارزیابی و انتقال ریسک در چارچوب بیمه‌های اتکایی بین‌المللی داشته باشد، اظهار کرد: مدیران شرکت بیمه آسماری با بزرگترین شرکت‌های بیمه منطقه ای و بین المللی همکاری داشته‌اند و از این رو با دسترسی به بزرگترین بازارهای جهانی بیمه، توانایی این را دارند که در راستای حفظ و حراست از سرمایه های کشور در مناطق آزاد صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی خدمات ارائه کنند.

او استفاده از دانش روز دنیا همزمان با ارائه جدیدترین محصولات بیمه‌ای رایج در سطح بین‌المللی را از توانایی‌های این شرکت خواند و افزود: مدیریت ریسک و ایجاد اطمینان نهایی برای امنیت در سرمایه‌گذاری‌های ملی و بین‌المللی، بخشی از استراتژی شرکت بیمه آسماری است.

جلوی با اعلام این که «شرکت بیمه آسماری، برترین شرکت بیمه‌ای از نظر رضایتمندی مشتریان در سطح کشور است»، ادامه داد: این شرکت با برخورداری از سازمانی یادگیرنده، فناوری‌های پیشرفته، کارکنانی خلاق و متعهد با ارائه بهترین خدمات، موجبات رضایت مشتریان و سایر ذی‌نفعان خود را فراهم آورده است.

مدیر بیمه‌های مسئولیت و مهندسی بیمه آسماری یکی از مهمترین عوامل رشد پرتفوی صنعت بیمه را همراهی و همسویی با نیاز مشتریان در طراحی محصولات خواند و گفت: بیمه آسماری اطلاعات مشتریان را از طریق شبکه فروش دریافت و کمبودها در حوزه نیازهای آنها را برطرف می‌کند تا خدمات بر اساس قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های شورای عالی بیمه، به بهترین شکل برای آنها در دسترس باشد.

او پرداخت صحیح، دقیق و به موقع خسارت را مهمترین بخش خدمات پس از فروش بیمه‌ای خواند و با بیان این که بیمه‌گر باید ریسک‌های بیمه‌گزار را به‌درستی شناسایی کرده و آن را به حداقل برساند، خاطرنشان کرد: با این روش است که رضایت بیمه‌گزار تامین می‌شود و مشتری به بیمه‌گر خود وفادار می‌ماند.

جلوی با تاکید بر این که بیمه آسماری تلاش می‌کند بیمه‌نامه‌هایی عرضه کند که نیاز حداکثری مشریان برطرف شود، گفت: با توجه به اقلیم مناطق آزاد، مشتریان ما بیشتر از پوشش‌های بیمه‌های مسئولیت، بیمه‌های شناور در قبال مالکان شناور، بیمه‌های مسئولیت کارفرمای صنعتی و خدماتی و بیمه‌های مسئولیت کارفرمای عمرانی و ساختمانی استفاده می‌کنند.

او همچنین فروش غیرحضوری بیمه‌نامه در برخی رشته‌ها را سخت و یا غیرممکن ارزیابی کرد و گفت: به عنوان مثال برای صدور بیمه‌نامه مسئولیت یا مهندسی، تعامل چهره به چهره با مشتری و نیز بازدید از مورد بیمه نیاز است.

مدیر بیمه‌های مسئولیت و مهندسی بیمه آسماری با بیان این که صنعت بیمه به صورت مستقیم از وضع اقتصادی کشور تاثیر می‌پذیرد، گفت: هر چه پروژه‌های عمرانی و مهندسی با رونق مواجه باشد، بیمه‌نامه‌های مسئولیت و مهندسی نیز فروش بیشتری خواهد داشت.

او افزود: بیمه‌های مسئولیت از نوع بیمه‌های کارفرمایی محسوب می‌شوند و دو چندان تحت تاثیر اوضاع اقتصادی کشور قرار دارند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا