کد خبر: 27090061268
اخبار شرکت ها

مدیر حمل و نقل گهرزمین: طی ۳ ماه اخیر افزایش قابل توجهی در بارگیری محصولات شرکت داشته ایم

مهندس محمدحسین اسفندیارپور با اشاره به عملکرد ۳ ماه اخیر مدیریت حمل و نقل شرکت در حوزه بارگیری جاده ای گفت: بالغ بر ۲۶۰۰ سرویس از محصولات شرکت به صورت شبانه روزی توسط پیمانکاران همکار بارگیری و حمل می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، طی ۳ ماهه اخیر ۲۹ هزار سرویس بار محصول گندله جا به جا شده که از این میزان بالغ بر ۲۵ هزار سرویس به مقصدهای مختلف حمل شده است و نسبت به ۳ ماهه گذشته خود، ۶ برابر افزایش بارگیری در این محصول را داشته ایم.

وی افزود: روزانه به صورت تقریبی ۳۶۰ سرویس از خطوط کنسانتره شرکت بارگیری می شود. در طی این مدت ۳ ماهه ۴۵ هزار سرویس بارگیری و دپوسازی کنسانتره انجام شده که از این تعداد، بیش از ۲۵ هزار سرویس جهت فروش بوده است. همچنین بارگیری این محصول نیز در مقایسه با ۳ ماهه گذشته خود با افزایش ۲ برابری همراه است.

وی با تاکید بر برنامه مدیریت حمل و نقل مبنی بر توزیع عادلانه بار به مقصد سایر شهرها عنوان کرد: با اجرا این برنامه توانسته ایم رضایت حداکثری شرکت های باربری و مشتریان را کسب نماییم.

مهندس اسفندیار پور در بحث حمل و نقل عمومی بیان کرد: با وجود تحریم ها، کمبود خودروهای سنگین به روز و مشکلات موجود در تهیه قطعات این خودروها، به روزرسانی این ناوگان از حالت دستی به حالت هوشمند در حال انجام است و در تلاش هستیم که طراحی مسیرهای پرسنل در سطح شهر با کمترین زمان و کوتاه ترین مسیر باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا