کد خبر: 16120073250
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

مدیر عامل: ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک در بانک سینا شتاب می‌گیرد

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعبه تکاب در استان آذربایجان غربی گفت که در راستای تقویت اعتماد و تقویت تعامل با مشتریان، مدرن‌سازی خدمات بانکی و ارتقاء بانکداری الکترونیک در این بانک شتاب می‌گیرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، سیدضیاء ایمانی، ضمن رضایت از وضع عملکردی شعبه تکاب، از تلاش همکاران منطقه آذربایجان غربی قدردانی و خاطرنشان کرد: موقعیت کم‌نظیر این منطقه، شهرستان تکاب را از لحاظ سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و تعاملات تجاری و اقتصادی در موقعیت مهمی قرار داده است.

او با بیان اهداف بانک در زمینه توسعه شعب در شهرستان‌ها به ویژه در چند سال اخیر، موقعیت جغرافیایی و دارا بودن ظرفیت تاریخی، طبیعی و گردشگری را یکی از پتانسیل‌های شهرستان تکاب برشمرد و تصریح کرد: این شهرستان به لحاظ دارا بودن ظرفیت‌های بالقوه در حوزه‌های مختلف تولید و صنعت، مستعد اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم برای افزایش سهم مشارکت بانک در توسعه و رونق هر چه بیشتر تولید و اشتغال‌زایی پایدار است.

او با بیان لزوم توجه به رونق تولید و رفع موانع مالی آن در همه زمینه‌ها گفت: نگاه ویژه به بازاریابی و افزایش سهم بازار باید در بین همکاران حاکم باشد.

مدیرعامل بانک سینا اظهار کرد: با توجه به امکانات مدرن و محصولات متنوع موجود بانک، توجه به بهبود و ارتقاء خدمات بانکداری به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر، یکی از اولویت‌های بانک سینا است.

او در ادامه گفت: بانک سینا بدون محدودیت از مدرن‌سازی خدمات بانکی حمایت می‌کند و با علم به توانمندی همکاران پر تلاش و ایجاد ظرفیت‌های جدید در این بخش، تحقق اهداف تعیین‌شده در سال ۱۴۰۱ زودتر از موعد دور از دسترس نیست.

او ضمن ابراز خرسندی از عملکرد صورت‌های مالی و نیز ترکیب منابع و مصارف شعبه تکاب بر لزوم توجه به کاهش قیمت تمام‌شده پول و افزایش سهم بانک از بازار مستعد منطقه آذربایجان غربی تاکید کرد و راهنمایی‌های لازم را برای بهره‌وری بیشتر از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری موجود در منطقه ارائه داد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا