کد خبر: 21109911688
اخبار شرکت ها

مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی در همایش آنلاین پرورش مشاوران حرفه ای کسب و کار عنوان کرد: صنعت مشاوره باید به سوی مشاوره های فناورمحور سوق پیدا کند

ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در همایش آنلاین پرورش مشاوران حرفه ای کسب و کار اظهار داشت: صنعت مشاوره باید به سوی مشاوره های فناورمحور سوق پیدا کرده و به پیاده سازی استراتژی های مختلف منابع انسانی کمک کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، کیانی بختیاری شبکه مشاوران سازمان مدیریت صنعتی (شمسا) را واجد این تکنولوژی دانست و به شرکت کنندگان اطمینان داد تمامی فناوری ها و برترین مشاوران در این شبکه به کار گرفته خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد کسانی که در دوره های پرورش مشاوران حرفه ای کسب و کار شرکت می کنند به عنوان مشاوران ارشد در سازمان مدیریت صنعتی مشغول به فعالیت شوند و پروژه ها و طرح های ملی را رقم بزنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، در بخش دیگری از سخنان خود تمامی پیشرفت های حوزه صنعت جهان را دارای دو رویکرد همپایه سازی صنعتی و همچنین جهش در تولید عنوان نمود که در هر دو مورد مشاور کسب و کار نقش عمده ای به عهده دارد.

کیانی بختیاری با اشاره به انجام بیش از ۵۰۰۰ پروژه مشاوره در سطح بنگاه های خصوصی و سازمان های دولتی، در سازمان مدیریت صنعتی، به تعریف جدید از نیروی انسانی بعنوان نیروی انسانی بالقوه پرداخت و اظهار داشت: دو هدف در شبکه شمسا دنبال می شود، اول شناسایی و توانمندسازی علاقمندان به صنعت مشاوره و دوم کمک به دستیابی فعالان این حوزه جهت دستیابی به سطوح ارشدیت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اساس شکل گیری سازمان مدیریت صنعتی را بر مبنای مشاوره دانست و به بیان شکل گیری کلینیک های صنعت در ابتدای تاسیس این سازمان و نجات صنایع از بحران پرداخت.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به برندسازی مشاوران طی حل مساله صنعت و بنگاه های مشخص تصریح کرد: فارغ التحصیلان سازمان مدیریت صنعتی در گذشته تنها در صورتی موفق به اخذ مدرک سازمان می شدند که مساله ای از صنعت را حل می کردند و از این راه به صورت کاربردی، توانمند سازی در آن ها صورت می پذیرفت.

وی در پایان نوید استفاده از بورسیه برای شرکت کنندگان با مدارج بالا را داد و خاطرنشان کرد طرح های مشاوره ای سازمان مدیریت صنعتی به این افراد ارجاع داده خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا