کد خبر: 27010178214
اخبار شرکت ها

مراسم تکریم و معارفه مدیر برند،‌ مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی و معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد

در مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهرداد عظیمی به عنوان مدیر برند،‌ مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی و همچنین مهدی قربانی به عنوان معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس معارفه شدند.

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این مراسم بیژن چگنی رییس هیات مدیره گروه با تقدیر و تشکر از زحمات جواد گلی مدیر پیشین برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه و همچنین مجتبی طاهری نجف آبادی معاون پیشین حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تاکید کرد که این آمدن و رفتن‌ها نشانه پویایی سازمان است.

در این مراسم مهرداد عظیمی با بیان اینکه امروز از خدمات دو سرمایه مدیریتی کشور تقدیر می‌شود، گفت: آقای گلی از سرمایه‌های رسانه‌های ملی بودند و خدمات و زحمات ایشان در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس مشهور است و ما قدردان این زحمات هستیم.

وی افزود: بعد از تجربه ۱۸ ساله در رسانه ملی از امروز رسما توفیق خدمت در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس را دارم که در صنعت و اقتصاد کشور، نامش موجب افتخار است.

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تصریح کرد: امروز حضور فعال در رسانه و تبلیغات اقدامات انجام شده، یک ضرورت و سرمایه‌گذاری است و امیدوارم با همت همکاران، تصویر صحیح، زیبا و شایسته‌ای از مجموعه تلاش‌های جهادی عزیزان در درون مجموعه و‌ هم برای مشتریان و آحاد مردم ارائه شود.

عظیمی همچنین با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی و توجه به توسعه فرهنگی و اجتماعی در کنار توسعه صنعت بر توجه ویژه به این بخش تاکید کرد.

وی بار دیگر از تلاش‌های صورت گرفته در دوره قبل تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که حضورش بتواند بیانگر و منعکس کننده خدمات جهادی باشد.

مهدی قربانی نیز که از سال ۱۳۸۱ در شرکت مبین انرژی خلیج فارس در جایگاه‌های کارشناس تعمیر مکانیک، رئیس تعمیرات مکانیک، رئیس مهندسی عمومی و رئیس خدمات فنی فعالیت کرده، در سخنانی ابراز امیدواری کرد که با همراهی همه مدیران و شرکت‌های تابعه بتواند دستاوردهای گروه را ارتقاء بخشد.

در پایان حکم مسئولیت به مدیران جدید اهدا و از زحمات مدیران قبلی تقدیر شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا