کد خبر: 221202154140
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

مردم بلیت اتوبوس را از سامانه‌های فروش خریداری کنند

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: مردم برای خرید بلیت اتوبوس به سایت‌های معتبر شرکت‌های حمل‌ونقلی مراجعه کنند.

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بلیت اتوبوس در تمامی مسیرهای برون شهری وجود دارد گفت: تمامی سایت‌های مجاز برای فروش بلیت اتوبوس فعال هستند و مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت‌های شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری و اپلیکشن‌های مجاز فروش بلیت اقدام به خرید بلیت اتوبوس کنند.

به گفته وی، سرویس‌های فوق‌العاده هم در تمامی مسیرهای برون‌شهری پر تقاضا قرار داده‌ایم تا در صورت افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال بتوانیم به مسافران سرویس دهیم.

او با بیان اینکه پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی در جریان است و در برخی مسیرهای خاص که ظرفیت صندلی‌ها پر می‌شود، سرویس فوق‌العاده در نظر گرفته می‌شود افزود: در حال حاضر «سامانه‌های فروش بلیت شرکت های مسافربری» برای تهیه بلیت در همه مسیرها باز است و البته این امکان وجود دارد که متقاضیان در ساعت خاصی در برخی از روزها با پر بودن ظرفیت‌ها در یک مسیر خاص مواجه شوند که در صورت ثبت نام در فهرست انتظار سامانه‌ها از زمان اعلام ظرفیت جدید برای مسیر موردنظر آگاه می‌شوند و می‌توانند نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد: ظرفیت پیش‌بینی شده در ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر به طور کامل برای خدمت رسانی به مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آماده هستند.

گفتنی است که سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و بررسی‌های میدانی هم حاکی از آن است که بلیت همچنان در برخی از شهرها کمیاب شده و همچنان بسیاری از متقاضیان به دنبال خرید بلیت هستند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا