کد خبر: 161102151209
روزنامهعصر انقراض (طنز)

مرسی که هستید

مدیر روابط عمومی دفتر رئیس جمهور: «در ادامه‌ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در دولت مردمی، تیم ملی فوتبال هم پس از 18 سال موفق به شکست ژاپن شد.»

راضیه حسینی

ما مردم عادی فکر می‌کردیم پروژه‌های نیمه تمام دولت مربوط به وضع معیشت، اقتصاد جامعه، عمران و آبادی و این این چیزهاست، به همین دلیل نسبت به چنین دستاورد ویژه‌ای تشکر مناسب و شایسته به عمل نیاوردیم.

اما هنوز هم دیر نشده است. حالا که متوجه شدیم دستاوردهای دولت چیزی بسیار فراتر از تصورات ما و سایر موجودات فرازمینی است، لازم است تشکر ویژه‌ای از تمام زحمات دولت و مسئولان به عمل آوریم.

مسئولان عزیز متشکریم که تیم ملی فوتبال، مقابل ژاپن به پیروزی رسید. تا تنور داغ است اجازه بدهید یک تشکر ویژه بچسبانیم تنگ باقی تشکرها بابت ازدواج مهدی طارمی که احتمالاً پس از سال‌ها دعای مادر در حال انجام است. گویا به لطف مسئولان این بازیکن معروف قرار است به زودی داماد شود.

زن اصغر آقا هم بعد از ده سال بالاخره زایید. می‌گویند مردم بنر بزرگی در قسمت ورودی کوچه زده‌اند و از دولت مردمی تشکر کرده‌اند. پارمیدا جون، دختر کبری خانم هم بعد از هفده سال ماندن پشت کنکور، امسال قبول شد. قرار است پرده‌ای که سر در خانه زده‌اند تا پایان دولت مردمی بماند.

گویا از آسمان هم صداهایی شنیده می‌شود. متخصصان بر این باورند صدا مربوط به ابر و با د و مه و خورشید و فلک است. گویا همگی، یک صدا از دولت مردمی تشکر کرده‌اند بابت بارش باران و برف در مناطق مختلف ایران.

مردم عزیز، لطفاً به دور و برتان خوب نگاه کنید. حتماً شما هم دستاوردی برای تشکر از مسئولان پیدا خواهید کرد. قبولی فرزندتان در امتحانات دی ماه، گرفتن کودک دلبندتان از پوشک، اخذ گواهینامه‌ رانندگی، موفقیت در دانلود یک فیلم، بدون قطعی و وصلی. پیدا کردن خوراکی مورد نظر در یخچال خانه، پس از سال‌ها بی‌هدف باز کردن یخچال و…

جا دارد در انتها از دولت مردمی بابت همه‌ی موفقیت‌ها تشکر ‌کنیم. مرسی که هستید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا