کد خبر: 18020181023
آموزشروزنامه

مرکز رشد مشترک بین پارک علم و فناوری و دانشگاه آزاد اردبیل راه‌اندازی می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اعلام کرد که مرکز رشد مشترک بین پارک علم و فناوری و این دانشگاه در راستای اجرای برنامه‌های رویداد ملی گام دوم انقلاب در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا، فرشید سلیمی ننه کران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: راه‌اندازی مرکز رشد مشترک با پارک علم و فناوری  و همچنین استقرار و همکاری پارک علم و فناوری استان در ۳ محل ساختمان شاهد واحد اردبیل ، دانشگاه آزاد خلخال و دانشگاه آزاد پارس آباد در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: در صورت اجرای کامل تفاهم‌نامه راه‌اندازی مرکز رشد مشترک، استقرار شرکت‌ها و واحدها در یک فضا، افزایش مزایای پارک به صورت دائمی و همچنین هم‌افزایی بین دانشگاه آزاد و پارک تحقق خواهد یافت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: دانشگاه آزاد اردبیل برای تاسیس مرکز رشد مشترک، فضای لازم را در اختیار پارک می‌گذارد و پارک نیز خدمات آموزشی فنی و تخصصی، خدمات کارگاهی، خدمات مالی و معنوی و همچنین خدمات دانش‌بنیان را به شرکت‌ها ارائه خواهد کرد.

 سلیمی با بیان اینکه این دانشگاه ۱۰۱ مورد ایده و استارت‌آپ و شرکت‌های فناور و خلّاق به رویداد ملی گام دوم معرفی کرده است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برای معرفی و ارائه تجهیزات ، محصولات، دستاوردها و فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری با هدف ایجاد کسب و کارهای نوپا و دانش‌بنیان در رویداد ملی گام دوم که در مصلای تهران از ۸ تا ۱۱ خرداد برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

او ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با ۱۵ برنامه ، ۱۵ رویداد ترویجی و فناورانه و ۱۰۱ شرکت‌ فناور، خلاق، ایده و استارت‌آپ خود را برای حضور در رویداد ملی گام دوم آماده کرده است.

حدود ۱۴ هزار دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل مشغول تحصیل هستند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا