کد خبر: 19050041666
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

مرکز نوآوری بانک ایران‌زمین؛ موتور محرک بانکداری دیجیتال

به گفته مدیرعامل مرکز نوآوری ایران‌زمین، با تصویب شورای عالی فن‌آوری اطلاعات بانک ایران‌زمین، مرکز نوآوری ایران‌زمین، نقطه اتصال و تماس تمامی کسب و کارهای نوپا و بالغ برای دریافت سرویس‌های دیجیتال بانک و پیشخوان ارائه خدمات دیجیتال بانک ایران‌زمین شد.

وحید محمودیان، مدیرعامل این مرکز در گفت‌وگو با عصربانک با بیان مطلب فوق افزود: زیر ساخت لازم برای این موضوع «بوم ایران‌زمین» است که با نام تجاری IZBOOM شناخته می‌شود.

او افزود: بوم ایران‌زمین، بستر نوآوری باز و نه فقط بانکداری باز است، زیرا علاوه بر نزدیک به سیصد سرویس بانکی بر روی زیرساخت IZBOOM، سرویس‌های بازار سرمایه و بیمه نیز بر روی بوم قرار دارند.

بوم در حال توسعه است.

همچنین سرویس‌های دیگری نیز روی بوم ایران‌زمین قرار می‌گیرد و این بوم الزاما محل ارائه خدمات بانکی ایران‌زمین نخواهد بود و بستری برای تبادل خدمات و سرویس‌ها در نظر گرفته شده است.

محمودیان خاطر نشان کرد: بانک از دو سال قبل بر روی نسخه اولیه بوم ایران‌زمین، خدمات و محصولات دیجیتال محدودی ارائه می‎کرد ولی از زمانی‌که مرکز نوآوری متولی بوم شد، بازنویسی بوم جدید با تکنولوژی‌های جدید دنیا در دستور کار قرار گرفت و بوم جدیدی تولید شد.

این سرویس به طور عمومی از چند روز دیگر آغاز به کار می‌کند. تا به امروز، بسیاری از همکاران بانک ایران‌زمین به صورت تست از آن استفاده کرده‌اند. امیدواریم خدمت‌دهی این بوم بهتر از سایر بوم‌های موجود باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا