کد خبر: 24120074857
اخبار شرکت هابانک و بیمه

مشارکت ۷۳ درصدی مدیران بیمه تعاون در جلسات سندیکای بیمه‌گران

مدیران بیمه تعاون، در ۱۸۰ جلسه‌ای که از سوی سندیکای بیمه‌گران برگزار شده است، با مشارکت ۷۳درصدی خود، سعی در مشارکت حداکثری و پیشبرد اهداف کارگروه‌های تخصصی داشته‌اند.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تعاون، سندیکای بیمه‌گران ایران در سال ۱۴۰۰ مجموعاً ۱۸۰جلسه و به میزان ۳۶۰ساعت برگزار کرده است که در این بین بیشترین تعداد جلسات مربوط به کارگروه بیمه‌های اتومبیل با ۱۸جلسه و کمترین میزان نیز مربوط به کارگروه سرمایه‌گذاری با ۶جلسه بوده است.

همچنین بیشترین مشارکت اعضا به تفکیک کارگروه متعلق به بیمه‌های مسئولیت با ۸۲درصد و کمترین میزان مشارکت نیز مربوط به کارگروه حقوقی با ۴۸درصد بوده است.

گزارش سندیکای بیمه‌گران ایران حاکی از آن است که مدیران بیمه تعاون نیز مشارکت ۷۳درصدی در جلسات کارگروه‌های تخصصی داشته‌اند.

همچنین در بررسی‌های صورت‌گرفته، سمیه محمدی، عضو کارگروه تخصصی روابط‌عمومی و مریم سلماسی، عضو کارگروه تخصصی مدیریت ریسک از شرکت بیمه تعاون به عنوان اعضای برگزیده کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران ایران شناخته شدند.

هر کدام از کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران ایران که عبارتند از «بیمه‌های مسئولیت»، «بیمه‌های اتومبیل»، «مدیریت ریسک»، «بیمه‌های اتکایی»، «بیمه‌های آتش‌سوزی»، «بیمه‌های مهندسی و انرژی»، «بیمه‌های باربری»، «بیمه‌های درمان»، «حسابرسی داخلی»، «روابط‌عمومی»، «شبکه فروش و بازاریابی»، «توسعه بیمه‌های زندگی»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «امور مالی»، «حقوقی» و «سرمایه‌گذاری» در سال ۱۴۰۰ به تصویب مصوبات و انجام اقدامات تلاش‌های فراوانی انجام داده‌اند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا