کد خبر: 091002147672
اقتصادروزنامهصنعت و معدنفناوری اطلاعات و ارتباطات

معاون بازاریابی و فروش سازمانی مبین نت مطرح کرد: هوشمندسازی سازمان ها نخستین رویکرد مبین نت

زینب غضنفری

ناصر مرادی، معاون بازاریابی و فروش سازمانی شرکت مبین نت، در گفت‌وگو با عصر اقتصاد در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام ۲۰۲۳) به معرفی این شرکت و اهدافش در بازار پرداخت و گفت: در چند ماهه گذشته شرکت مبین نت با شرکت‌های بزرگ که در حوزه‌ی مشاوره مثل شرکت موننکو ویکی از زیر مجموعه های وزارت صمت، شرکت صنایع نوسازی ایران (ایدرو) با عقد تفاهم نامه توانسته هم افزایی را برای آن ها انجام داده و بال ICTوIT این سازمان ها جهت ایجاد تسهیلات در حوزه‌ی سرویس دهی و هوشمندسازی باشد.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از رویکردهای مبین نت در گام نخست هوشمندسازی سازمان ها است و قدم بعدی در آینده با همکاری و همیاری مجموعه های صنعتی کشور پایه گذاری هوش مصنوعی می باشد.

در واقع این امر زمانی تحقق پیدا میکند که این شرکت ها آمادگی داشته باشند تا ما با سرویس‌های پایه و هوشمند سازی در لایه‌ی بخشی از المان‌ها و اتصال چیزهایی که تا الان متصل نیستند درصنایع بتوانیم برای این شرکت ها فراهم کنیم تا رویکردهای ما هم تحقق پیدا کنند.

مرادی خاطر نشان کرد: ما در مبین نت حرکتمان رفتن به سمت سرویس‌های سازمانی و ارگانی است و تمرکز زیادی از شرکت روی این حوزه و سرویس دهی به آن ها است.ترند تکنولوژی هم کمک کرده که ما بیش از پیش به اهدافمان نزدیک‌ترمیشویم.

معاون بازاریابی وفروش سازمانی در خصوص رویکردهای مبین نت در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ گفت: در نمایشگاه تلکام۲۰۲۳ مبین نت با رویکرد سرویس نه فقط سرویس اینترنت بلکه سرویس‌هایی که پایه‌ی هوشمندسازی دارندرا آوردیم تا بتوانیم فرآیند تحول دیجیتال ،پایه های تحول دیجیتال و دیجیتالی شدن وعملا ریل‌گذاری و در واقع تخصیص منابعی از سازمان‌ها را برای ارگان ها و سازمان ها تسهیل کنیم. در حال حاضر دو بخش از سرویس‌هایی که وجود دارند ، سرویس ارایه خدمات مبتنی کلود و ابر در این نمایشگاه ارائه شد.

مرادی گفت: مبین نت با تکنولوژی‌های مبتنی بر IOT و در واقع کلود توانسته سرویس‌هایی را در حوزه های صنعت و معدن ، پتروشیمی و صنایع زیرساختی ارائه کند تا هوشمندی را درکسب و کارشان داشته باشند.

معاون بازاریابی و فروش سازمانی مبین نت در خصوص حوزه شهر هوشمند وارائه آن در تلکام ۲۰۲۳ گفت: بخش دیگری در غرفه مبین نت حوزه ی شهر هوشمند بود که با توجه به یوزکیس های حوزه شهر هوشمند به المان‌های شهری متصل شده تا زندگی شهری را تسهیل کند. یکی از المان‌هایی که در معیارهای شهر هوشمندطراحی شده شعب بانک هوشمند هستند که این‌ها هم به عنوان مظاهر شهر هوشمند طراحی شده است و در واقع تمام چیزهایی که داخل شعبه هست به اپلیکیشن و یا سلسله مراتب سازمان‌ها متصل شده تا درنهایت بتوانند یک سری واکنش هایی را داشته باشند که مراجعه کننده ها حس بهتری داشته و کار سریع‌تر انجام شود. یک سری المان‌های دیگری شهری داریم مثل حوضچه‌ها،کافه ها و فروشگاه‌های زنجیره ای که برای آنها هم راهکارهایی را طراحی کردیم.

ناصر مرادی در خصوص دغدغه شهروندان و مسئولین آتش نشانی شهر تهران گفت: اما مساله بعدی در شهر هوشمند امنیت شهروندان است که ما در دوبخش روی آنها فعالیت کردیم نخست اعلام حریق و دیگری هوشمند کردن و اتصال آسانسورهاست. با توجه به دغدغه مردم و اعلام مسئولین آتش نشانی در شهر تهران که حدود ۹۰ درصد مراجعات برای آسانسورها بود که ما برای هر دو مورد در شهر هوشمند طراحی های لازم را انجام دادیم.

در واقع مبین نت با ارائه این راهکارها چه در حوزه‌ی شهری چه در حوزه‌ی صنعت خیلی می تواند خیلی موثر بوده و فرآیند کارها را تسهیل کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا