کد خبر: 180802142717
اخبار شرکت هابانک و بیمه

معاون بیمه و خدمات بیمه سلامت: بیمه سلامت ۸۰ درصد اطلاعات بخش سرپایی را به بیمه مرکزی ارسال می‌کند

بیمه سلامت ۸۰ درصد اطلاعات بخش سرپایی را به بیمه مرکزی ارسال می‌کندمهدی رضایی گفت: ما از دو سال قبل به بیمه مرکزی امکان دسترسی به اطلاعات بیمه شدگان را دادیم که قبلا از این روش­ استفاده نمی‌کردند و برای رفع موانع موجود، مطابق خواسته بیمه مرکزی اطلاعات بیمه شدگان را از بیمه سلامت به وزارت بهداشت می‌فرستیم که از طریق سامانه سپاس در اختیار بیمه مرکزی قرار گیرد.

به گزارش عصر اقتصاد ، مهدی رضایی افزود: ما از دو سال قبل به بیمه مرکزی امکان دسترسی به اطلاعات بیمه شدگان را دادیم که قبلا از این روش­ استفاده نمی‌کردند و برای رفع موانع موجود، مطابق خواسته بیمه مرکزی اطلاعات بیمه شدگان را از بیمه سلامت به وزارت بهداشت می‌فرستیم که از طریق سامانه سپاس در اختیار بیمه مرکزی قرار گیرد.

وی ادامه داد: تا ۱۵ آبان بیش از ۲ میلیون ۷۰۰ نسخه در بخش بستری به بیمه مرکزی دادیم و به نظر می‌رسد دیگر علتی برای ارائه خدمات کاغذی در بیمه مرکزی وجود نداشته باشد.

رضایی با بیان اینکه اطلاعات بخش‌های بستری به صورت ۱۰۰ درصدی به وزارت بهداشت و بیمه مرکزی ارسال شده است ادامه داد: در بخش سرپایی هم ۸۰ درصد اطلاعات بیمه شدگان به بیمه مرکزی ارسال شده است.

معاون بیمه و خدمات بیمه سلامت افزود: تاخیر بیمه مرکزی به علت آمادگی نداشتن این بخش بوده که امیدواریم زین پس شتاب بیشتری به خدمات الکترونیک خود ببخشند و دیگر شاهد کاغذ بازی و سرگردانی بیماران نباشیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا